Biopremiär
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Biopremiär

    Igår var jag och Linnéa på bio för första gången. Lilla Spöket Laban - buller och bång blev det. Hon satt så stolt på sitt säte och käkade Zoo. Tänk att min lilla sessa är så stor att man kan gå på bio, hon satt så fint och tittade lite prat och skratt blev det naturligtvis men det gjorde nog det flesta men inte så att det störde..

    Har någon annan varit på bio ännu??
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    Biopremiär Igår var jag och Linnéa på bio för första gången. Lilla Spöket Laban - buller och bång blev det. Hon satt så stolt på sitt säte och käkade Zoo. Tänk att min lilla sessa är så stor att man kan gå på bio, hon satt så fint och tittade lite prat och skratt blev det naturligtvis men det gjorde nog det flesta men inte så att det störde..

    Har någon annan varit på bio ännu??
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Alicia var med på bio för nästan ett år sedan. Innan lillebror föddes. Tanken var att vi skulle titta på Nicke Nyfiken, köpte biljetter till den, men hamnade i fel salong. Så det blev "Upp" istället. Det gick sådär, blev blöjbyte mitt i och ett väldans klättrande på stolen. Men jag tror det skulle gå bättre idag.
  4. 2
    Alicia var med på bio för nästan ett år sedan. Innan lillebror föddes. Tanken var att vi skulle titta på Nicke Nyfiken, köpte biljetter till den, men hamnade i fel salong. Så det blev "Upp" istället. Det gick sådär, blev blöjbyte mitt i och ett väldans klättrande på stolen. Men jag tror det skulle gå bättre idag.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Hej! Ja Mille var på bio för första gången för tre veckor sedan med mig och systrarna. Vi såg Toy Story 3 som var två timmar lång och han satt tyst å stilla hela filmen (halva filmen i mitt knä iof) och när filmen va slut så sa han: Å nuu e dom glada igen! =) Tänk att dom blivit så stora nu!
  6. 3
    Hej! Ja Mille var på bio för första gången för tre veckor sedan med mig och systrarna. Vi såg Toy Story 3 som var två timmar lång och han satt tyst å stilla hela filmen (halva filmen i mitt knä iof) och när filmen va slut så sa han: Å nuu e dom glada igen! =) Tänk att dom blivit så stora nu!

Liknande trådar

  1. Biopremiär
    By * Ia * in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 20:55
  2. Biopremiär...
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 20:59
  3. Biopremiär idag
    By runa in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 18:47
  4. Biopremiär
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 08:29
  5. Biopremiär
    By -Selma- in forum _0307 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar