4-års kontroll idag
_0610 Oktoberbarn
  1. Cissi med G och A
    #1

    4-års kontroll idag

    Annie väger numera 19 kg och är 110,5 cm lång. Alla tester gick galant!
  2. 1
    4-års kontroll idag Annie väger numera 19 kg och är 110,5 cm lång. Alla tester gick galant!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Hej du!
    Grattis till att allt gick bra! Då är Annie och Isac nästan jämnstora.Han var/är 109 cm och väger 19,1 kg.Det märks att de börjar bli stora.Jag tycker I ser så lång ut ibland när han ligger och sover
  4. 2
    Hej du!
    Grattis till att allt gick bra! Då är Annie och Isac nästan jämnstora.Han var/är 109 cm och väger 19,1 kg.Det märks att de börjar bli stora.Jag tycker I ser så lång ut ibland när han ligger och sover
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Tiden verkligen bara springer iväg
    sessan va nyligen oxå på 4 års kontroll 107 cm och 17 kg tung, eftersom hon va så liten innan va det nu ett rakt sträck upp på kurvan, nu ligger hon där 4 åringar ska, så glad över d. Vi fick även prova på att göra 5,5 års testet på sköj, men det fixade hon det me. snacka om att man blir stolt
  6. 3
    Tiden verkligen bara springer iväg
    sessan va nyligen oxå på 4 års kontroll 107 cm och 17 kg tung, eftersom hon va så liten innan va det nu ett rakt sträck upp på kurvan, nu ligger hon där 4 åringar ska, så glad över d. Vi fick även prova på att göra 5,5 års testet på sköj, men det fixade hon det me. snacka om att man blir stolt
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4

    Min lille Love

    fortsätter vara ganska så mini, 102cm och 14 kg blev noteringen. Han ligger 7 cm och 4 kg efter syrran i samma ålder
    Men visst är de stora nu, många fyndiga kommentarer och finurliga tankar har de.
  8. 4
    Min lille Love fortsätter vara ganska så mini, 102cm och 14 kg blev noteringen. Han ligger 7 cm och 4 kg efter syrran i samma ålder
    Men visst är de stora nu, många fyndiga kommentarer och finurliga tankar har de.
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Han är en stor liten Love
  10. 5
    Han är en stor liten Love
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Annie är en lång dam i jämförelse med min Lucas.
    Han mätte 102 cm och vägde 16 kg vid fyra-års kontrollen för ca en månad sedan.
    Han är rätt mycket kortare och lättare än vad hans syster var vid samma ålder.
    Testerna gick bra även här och han fick ännu en ok. stämpel
  12. 6
    Annie är en lång dam i jämförelse med min Lucas.
    Han mätte 102 cm och vägde 16 kg vid fyra-års kontrollen för ca en månad sedan.
    Han är rätt mycket kortare och lättare än vad hans syster var vid samma ålder.
    Testerna gick bra även här och han fick ännu en ok. stämpel
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7

    Alva är en liten mindre variant...

    Hon väger in på 14,2 kilo, fördelat på 96 cm i längd!

    Skönt att kontrollen gick galant!

    Kramen!
  14. 7
    Alva är en liten mindre variant... Hon väger in på 14,2 kilo, fördelat på 96 cm i längd!

    Skönt att kontrollen gick galant!

    Kramen!
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Min son fick plus i kanten när han fick se en bild av en flagga och sa att det var "Sveriges flagga". Bra koll på nationsflaggorna!

    Men han har dåligt uttal och de skickade remiss till en logoped.

    Längd och vikt minns jag inte riktigt, men det var ungefär 17 kg och 104 cm, så han är väl en medelmåtta där tror jag.
  16. 8
    Min son fick plus i kanten när han fick se en bild av en flagga och sa att det var "Sveriges flagga". Bra koll på nationsflaggorna!

    Men han har dåligt uttal och de skickade remiss till en logoped.

    Längd och vikt minns jag inte riktigt, men det var ungefär 17 kg och 104 cm, så han är väl en medelmåtta där tror jag.

Liknande trådar

  1. kontroll idag
    By Petra-p3a in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-20, 08:45
  2. 1-års kontroll idag
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-24, 21:42
  3. 2,5 års kontroll idag
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 22:06
  4. Kontroll idag
    By *Mysan* in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 10:34
  5. 4 års kontroll här oxå idag!
    By Malin med V o V in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar