Efarenhet av xenical??
Vikt
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Efarenhet av xenical??

    Hej!

    Undrar om någon har erfarenhet av xenical??

    Mvh
    Nilla*
  2. 1
    Efarenhet av xenical?? Hej!

    Undrar om någon har erfarenhet av xenical??

    Mvh
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Nej, men används det ens längre? Vet att det inte är avgreggat, men ingen seriös obesitasläk förskriver det vad jag vet. Reslutaten är helt eneklt alldeles för dåliga (nu talar jag rent generellt).
  4. 2
    Nej, men används det ens längre? Vet att det inte är avgreggat, men ingen seriös obesitasläk förskriver det vad jag vet. Reslutaten är helt eneklt alldeles för dåliga (nu talar jag rent generellt).
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Konstigt

    Var hos läkaren idag och han rekomenderade det. Det är den enda medicin som finns för tillfället. Jag vet ingenting om det och det man får fram när man googlar är ju sådär....
    Nilla*
  6. 3
    Konstigt Var hos läkaren idag och han rekomenderade det. Det är den enda medicin som finns för tillfället. Jag vet ingenting om det och det man får fram när man googlar är ju sådär....
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Jo, men att det är den enda medicinen som finns betyder ju inte att den är bra. Var det en allmänläk eller en obesitasläk?
  8. 4
    Jo, men att det är den enda medicinen som finns betyder ju inte att den är bra. Var det en allmänläk eller en obesitasläk?
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5

    Sant

    Det var på vårdcentralen.
    Nilla*
  10. 5
    Sant Det var på vårdcentralen.
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6
    Be VC skicka en remiss till obesitasmott istället, så du kan få hjälp av *rätt* folk.
  12. 6
    Be VC skicka en remiss till obesitasmott istället, så du kan få hjälp av *rätt* folk.
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7

    jepp

    Jepp det ska jag göra. Tack för tipset.
    Nilla*
  14. 7
    jepp Jepp det ska jag göra. Tack för tipset.
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8
    Jag har!
    Dels provade jag den en gång på nittiotalet, och dels en gång nyligen, för ngt år sedan. Fullkomligt meningslös medicin om du frågar mig. Visst, man skiter olja om man äter för fet mat, men det kan man ju leva med.

    Nä, jag håller med Sprengja, be om remiss till närmaste överviktsenhet!
  16. 8
    Jag har!
    Dels provade jag den en gång på nittiotalet, och dels en gång nyligen, för ngt år sedan. Fullkomligt meningslös medicin om du frågar mig. Visst, man skiter olja om man äter för fet mat, men det kan man ju leva med.

    Nä, jag håller med Sprengja, be om remiss till närmaste överviktsenhet!
  17. Medlem sedan
    Apr 2018
    #9
    Xenical har hjälpt mig att tappa en hel del i vikt. Detta måste kombineras med bra kost och mycket motion för maximal effekt. Jag beställde från http://meridiareductil.com och har gått ner 11kg fett på 3 månader. Supernöjd.
  18. 9
    Xenical har hjälpt mig att tappa en hel del i vikt. Detta måste kombineras med bra kost och mycket motion för maximal effekt. Jag beställde från http://meridiareductil.com och har gått ner 11kg fett på 3 månader. Supernöjd.

Liknande trådar

  1. Efarenhet av stora skrubb-/skrapsår?
    By Liselotte66 in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-07-16, 09:55
  2. Xenical
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 20:01
  3. Nån som har efarenhet av detta?
    By You45 in forum Separation
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 08:17
  4. Xenical
    By Xen. in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 22:23
  5. Någon som har efarenhet av Chariot?
    By F in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 18:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar