Förbannade trots!!!!!!
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Förbannade trots!!!!!!

    Måste bara skriva av mig lite för jag är ärligt talat arg och förbannad på min 3-åring!!!! Kvällen har varit bedrövlig, han har kastat grejer, springer runt och skriker och gräver sig i rumpan och gapar bajskorv och prutt. Klockan är nio och han brukar sova nu men han är pigg som en lärka och jag blir tokig!!!!! Är höggravid och heeeeeeeeeeelt utan tålamod!!!!
    Nyss kom sambon hem och la han in ytterligare en växel, jag bara reste mig och sa att: Nu är han din son, varsågod. Jag är beredd att sälja honom på Blocket...

    Såklart älskar jag den lille terroristen och oftast har jag tålamod med alla känslor som finns i den lille killen men idag bara brast det och jag bara blev tvärarg!!!!

    Ha det gott tjejer!
    Ta det lugnt, det löser sig...
  2. 1
    Förbannade trots!!!!!! Måste bara skriva av mig lite för jag är ärligt talat arg och förbannad på min 3-åring!!!! Kvällen har varit bedrövlig, han har kastat grejer, springer runt och skriker och gräver sig i rumpan och gapar bajskorv och prutt. Klockan är nio och han brukar sova nu men han är pigg som en lärka och jag blir tokig!!!!! Är höggravid och heeeeeeeeeeelt utan tålamod!!!!
    Nyss kom sambon hem och la han in ytterligare en växel, jag bara reste mig och sa att: Nu är han din son, varsågod. Jag är beredd att sälja honom på Blocket...

    Såklart älskar jag den lille terroristen och oftast har jag tålamod med alla känslor som finns i den lille killen men idag bara brast det och jag bara blev tvärarg!!!!

    Ha det gott tjejer!
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Känner,igen mig, tro mig, du är inte ensam
  4. 2
    Känner,igen mig, tro mig, du är inte ensam
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Förstår att det är jobbigt. Men hans trots kanske hänger ihop lite med att du är höggravid? Han känner väl att allt inte är som det brukar. Du kanske inte orkar lika mycket och har mindre tålamod? Det blir säkert bättre när bebisen ät ute :-)
  6. 3
    Förstår att det är jobbigt. Men hans trots kanske hänger ihop lite med att du är höggravid? Han känner väl att allt inte är som det brukar. Du kanske inte orkar lika mycket och har mindre tålamod? Det blir säkert bättre när bebisen ät ute :-)
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Javisst kan det hänga ihop med min mage. Tur att inte alla dagar är fyllda med galna bråk utan att det finns gulddagar också, som idag tex.
  8. 4
    Javisst kan det hänga ihop med min mage. Tur att inte alla dagar är fyllda med galna bråk utan att det finns gulddagar också, som idag tex.
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Du är inte ensam som sagt! Vår 3-åring är i alla fall gudomligt snäll mot lillasyster på 7 veckor.. men hon tar väl ut troten på sina föräldrar ibland!
  10. 5
    Du är inte ensam som sagt! Vår 3-åring är i alla fall gudomligt snäll mot lillasyster på 7 veckor.. men hon tar väl ut troten på sina föräldrar ibland!

Liknande trådar

  1. detta trots,trots,trots.......
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 12:50
  2. Förbannade oro!
    By zaphira in forum Ensamförälder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 23:29
  3. Förbannade trots
    By Enemel m Kevin&Elise in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 23:19
  4. förbannade mig!
    By morsan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 15:51
  5. förbannade Fk
    By samandra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 10:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar