Hej Alla
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Hej Alla

    Hej alla glad mammor.
    Tänkte bara avslöja att de är jag som är "stjärnablå" och de är jag som är GRAVID alltså Underbart och så efterlängtat. Jag mår illa och är väldigt trött, känner av fogar lite, men jobbar och står på. W pratar mycket om att hon vill ha en bebis och leker väldigt mycket med bebisar (dockor) De är ju ganska tidigt än, men nu kan jag inte vara "hemlig" längre då jag glömt använda anonym knapp ibland Är i vecka 10, på fredag är jag i vecka 11 En midsommar bebis om allt går vägen. Men ni som läser, ni kan väl vara lite "tyst" och inte skvallra inne på FB, har inte hunnit avslöja för alla än

    Kram
  2. 1
    Hej Alla Hej alla glad mammor.
    Tänkte bara avslöja att de är jag som är "stjärnablå" och de är jag som är GRAVID alltså Underbart och så efterlängtat. Jag mår illa och är väldigt trött, känner av fogar lite, men jobbar och står på. W pratar mycket om att hon vill ha en bebis och leker väldigt mycket med bebisar (dockor) De är ju ganska tidigt än, men nu kan jag inte vara "hemlig" längre då jag glömt använda anonym knapp ibland Är i vecka 10, på fredag är jag i vecka 11 En midsommar bebis om allt går vägen. Men ni som läser, ni kan väl vara lite "tyst" och inte skvallra inne på FB, har inte hunnit avslöja för alla än

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Attens kattens vad kul och tänk att jag kände det på mig hela tiden!!! Superroligt!!! Grattis vännen!
  4. 2
    Attens kattens vad kul och tänk att jag kände det på mig hela tiden!!! Superroligt!!! Grattis vännen!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Tack tack, vi hoppas tiden kommer springa iväg snabbt till våren nu, Kan ju inte sluta längta
  6. 3
    Tack tack, vi hoppas tiden kommer springa iväg snabbt till våren nu, Kan ju inte sluta längta
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Stort grattis! Visste väl att det var du ;-)
  8. 4
    Stort grattis! Visste väl att det var du ;-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Japp, trodde faktiskt att du skulle räkna ut de De ska bli så underbart, spännande och helt fantastiskt att få bli mamma igen
  10. 5
    Japp, trodde faktiskt att du skulle räkna ut de De ska bli så underbart, spännande och helt fantastiskt att få bli mamma igen
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Spännande att vara gravid igen! Här blir det inga fler bebisar *snyft*
  12. 6
    Spännande att vara gravid igen! Här blir det inga fler bebisar *snyft*
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7
    Åh vad kul! Jättegrattis! Mår du illa? Vi har också pratat om ett syskon till, och kanske kanske så är jag gravid vid denna tiden om ett år hi hi
    Jättegrattis igen!
  14. 7
    Åh vad kul! Jättegrattis! Mår du illa? Vi har också pratat om ett syskon till, och kanske kanske så är jag gravid vid denna tiden om ett år hi hi
    Jättegrattis igen!
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Tack, mår illa mest hela tiden, men hoppas de släpper snart. Vi har pratat om dettta så länge och så bestämde vi hos för att försöka och de tog längre tid än vad vi räknat med, men nu äntligen sitter jag här med illamående Kul att ni pratar om att skaffa ett barn till, de är ljuvligt med de små liven trots allt trots
  16. 8
    Tack, mår illa mest hela tiden, men hoppas de släpper snart. Vi har pratat om dettta så länge och så bestämde vi hos för att försöka och de tog längre tid än vad vi räknat med, men nu äntligen sitter jag här med illamående Kul att ni pratar om att skaffa ett barn till, de är ljuvligt med de små liven trots allt trots
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Stort grattis, vad skoj! Hoppas att illamåendet snart minskar, det är ju ganska jobbigt tillstånd!
  18. 9
    Stort grattis, vad skoj! Hoppas att illamåendet snart minskar, det är ju ganska jobbigt tillstånd!
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    TAck tack, Ja illamåendet är inte så jätte kul, men de har minskat lite, så jag hoppas de kommer försvinna helt snart
  20. 10
    TAck tack, Ja illamåendet är inte så jätte kul, men de har minskat lite, så jag hoppas de kommer försvinna helt snart
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11
    Vad kul! Grattis! Hoppas illamåendet ger sig men det brukar det ju göra.

    Själv är jag i v.36 så snart har vi en bebis till här! Ska bli så spännande!

    kram
  22. 11
    Vad kul! Grattis! Hoppas illamåendet ger sig men det brukar det ju göra.

    Själv är jag i v.36 så snart har vi en bebis till här! Ska bli så spännande!

    kram
  23. Medlem sedan
    Oct 2006
    #12
    TAck och Grattis till er bebis i magen, snart har ni ju en bebis att gosa med, underbart. Jag hoppas oxå att illamåendet ska ge sig snart.

    Kram
  24. 12
    TAck och Grattis till er bebis i magen, snart har ni ju en bebis att gosa med, underbart. Jag hoppas oxå att illamåendet ska ge sig snart.

    Kram
  25. Medlem sedan
    May 2000
    #13
    Grattis, vad roligt!!
    Blir allt lite avis, bebissuget lär nog aldrig försvinna
    Ska hålla tyst på fb
  26. 13
    Grattis, vad roligt!!
    Blir allt lite avis, bebissuget lär nog aldrig försvinna
    Ska hålla tyst på fb
  27. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    Tackelitack Nä mitt bebis sug kommer nog aldrig försvinna oavsett hur många barn jag kommer få. Men detta är sista, maken vill inte ha mer sedan och huset är för litet för många barn.
  28. 14
    Tackelitack Nä mitt bebis sug kommer nog aldrig försvinna oavsett hur många barn jag kommer få. Men detta är sista, maken vill inte ha mer sedan och huset är för litet för många barn.

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar