Har ni handlat alla julklappar?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Har ni handlat alla julklappar?

    Eller har ni inte börjat än?
    Handlar ni det mesta på nätet?

    Vi har iaf lyckats lista ut vad vi ska köpa till barnen så när lönen kommer är det "bara" att shoppa loss.
  2. 1
    Har ni handlat alla julklappar? Eller har ni inte börjat än?
    Handlar ni det mesta på nätet?

    Vi har iaf lyckats lista ut vad vi ska köpa till barnen så när lönen kommer är det "bara" att shoppa loss.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Allt till barnen är klart (köpt på nätet). Återstår gör till julklappspelet samt en julklapp till maken.
  4. 2
    Allt till barnen är klart (köpt på nätet). Återstår gör till julklappspelet samt en julklapp till maken.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Har inte börjat. Eller jo, ett Wii är inköpt som ska finnas inkopplat på julaftons morgon... men det var inte jag som köpte det ,)
  6. 3
    Har inte börjat. Eller jo, ett Wii är inköpt som ska finnas inkopplat på julaftons morgon... men det var inte jag som köpte det ,)
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Inte färdig men

    har börjat.

    Vissa saker på nätet,vissa i affär
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  8. 4
    Inte färdig men har börjat.

    Vissa saker på nätet,vissa i affär
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    tur att du kröp till korset och erkände det där... annars hade jag hoppat på dig som en blodtörstig chihuahua
  10. 5
    tur att du kröp till korset och erkände det där... annars hade jag hoppat på dig som en blodtörstig chihuahua
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Ja, jag hade dig i tankarna hela tiden jag skrev
  12. 6
    Ja, jag hade dig i tankarna hela tiden jag skrev
  13. -magnolia
    #7
    Nej, och jag har faktiskt i år ingen aning om vad jag ska ge dem. Det finns ingen sportutrustning som vi inte redan köpt för året, inga spel, inga konsoler, nej, ingenting som saknas. Det blir en tråkjul. Närå. De får väl lite parfym, kläder och godis och jag tror att det blir kanonbra ändå!
  14. 7
    Nej, och jag har faktiskt i år ingen aning om vad jag ska ge dem. Det finns ingen sportutrustning som vi inte redan köpt för året, inga spel, inga konsoler, nej, ingenting som saknas. Det blir en tråkjul. Närå. De får väl lite parfym, kläder och godis och jag tror att det blir kanonbra ändå!
  15. Medlem sedan
    Sep 2006
    #8
    naaw... vad du är gullig... sitter du där hemmavid å tänker på mig?!?!?
  16. 8
    naaw... vad du är gullig... sitter du där hemmavid å tänker på mig?!?!?
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9
    Har handlat det mesta, köpte en del i London. Väntar på några foton, så jag kan göra ett collage till min mamma.
  18. 9
    Har handlat det mesta, köpte en del i London. Väntar på några foton, så jag kan göra ett collage till min mamma.
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Med skräcken ständigt närvarande
  20. 10
    Med skräcken ständigt närvarande
  21. Medlem sedan
    Jun 2009
    #11
    Jag har handlat de flesta. En del är livsmedel så de vill jag inte köpa så tidigt. Men till E är det nog klart. Om vi inte hittar något väldigt E:igt.
    Har handlat de mesta på mitt jobb.
  22. 11
    Jag har handlat de flesta. En del är livsmedel så de vill jag inte köpa så tidigt. Men till E är det nog klart. Om vi inte hittar något väldigt E:igt.
    Har handlat de mesta på mitt jobb.
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12
    nu... börjar jag tro att du driver med mig... men bara lite
  24. 12
    nu... börjar jag tro att du driver med mig... men bara lite
  25. Medlem sedan
    Feb 1999
    #13
    Har inte börjat, men har i alla fall lite idéer. Köper helst på nätet, men ibland är jag för sent ute för att hinna det.
  26. 13
    Har inte börjat, men har i alla fall lite idéer. Köper helst på nätet, men ibland är jag för sent ute för att hinna det.
  27. Medlem sedan
    Dec 2003
    #14
    Vad fick barnen i år? Håller ni fortfarande hårt på 5 pkt per barn?
  28. 14
    Vad fick barnen i år? Håller ni fortfarande hårt på 5 pkt per barn?
  29. Medlem sedan
    May 2002
    #15
    Så här blev det i år:

    VIGGO
    1. Ben 10 nyckelring
    2. Bakugan badlakan
    3. Lego kingdoms kungens slott
    4. Lego kingdoms fångtransport
    5. Lego kingdoms trollkarl
    6. Lego kingdoms narr
    7. Transformers bumblebee
    8. Den försvunna diamanten-spel
    9. 3 st Tom-böcker


    JUNI
    1. Lundby Småland dockskåp
    2. Dansklänning med vingar och skor
    3. Målarbok
    4. Barbiehäst med vingar
    5. Barbie veterinär
    6. Skönheten och Odjuret-film

    ELLIOT
    1. Duplo Bensinstation
    2. Duplo Flygplats
    3. Fotbollsmål

    Kanske att det blir ngt litet mer, men detta är grunden iaf.
  30. 15
    Så här blev det i år:

    VIGGO
    1. Ben 10 nyckelring
    2. Bakugan badlakan
    3. Lego kingdoms kungens slott
    4. Lego kingdoms fångtransport
    5. Lego kingdoms trollkarl
    6. Lego kingdoms narr
    7. Transformers bumblebee
    8. Den försvunna diamanten-spel
    9. 3 st Tom-böcker


    JUNI
    1. Lundby Småland dockskåp
    2. Dansklänning med vingar och skor
    3. Målarbok
    4. Barbiehäst med vingar
    5. Barbie veterinär
    6. Skönheten och Odjuret-film

    ELLIOT
    1. Duplo Bensinstation
    2. Duplo Flygplats
    3. Fotbollsmål

    Kanske att det blir ngt litet mer, men detta är grunden iaf.
  31. Medlem sedan
    Aug 1999
    #16
    Det är min intention varje år att vara klar med julklapparna innan december och jag lyckades bättre när jag själv jobbade i butik. Nu är jag bara i tankestadiet men så har jag också en dotter och en make som fyller år innan jul så det är det som står i fokus nu.

    Jag vet alltså en del saker jag ska köpa men det ska göras också. Jag tror inte ens jag har förstått att det är jul om en dryg månad, mentalt är jag fortfarande i september
  32. 16
    Det är min intention varje år att vara klar med julklapparna innan december och jag lyckades bättre när jag själv jobbade i butik. Nu är jag bara i tankestadiet men så har jag också en dotter och en make som fyller år innan jul så det är det som står i fokus nu.

    Jag vet alltså en del saker jag ska köpa men det ska göras också. Jag tror inte ens jag har förstått att det är jul om en dryg månad, mentalt är jag fortfarande i september
  33. Medlem sedan
    Jul 2003
    #17
    Inte börjat! Börjar aldrig före första advent, jag liksom gillar den där julstressen, hehe. Det _ska_ vara trångt i affärerna och en massa julmusik! Helst handlar jag allt under en dag veckan före jul, och avslutar dagen, överlastad med kassar, med att dricka varm choklad med vispgrädde på ett café Vaddå julromantiker?
  34. 17
    Inte börjat! Börjar aldrig före första advent, jag liksom gillar den där julstressen, hehe. Det _ska_ vara trångt i affärerna och en massa julmusik! Helst handlar jag allt under en dag veckan före jul, och avslutar dagen, överlastad med kassar, med att dricka varm choklad med vispgrädde på ett café Vaddå julromantiker?
  35. Medlem sedan
    Nov 2002
    #18
    Nej nej! Inte ens börjat.
    Vi köper mest bara till barnen och deras önskelista kan svänga ganska fort, så det är bättre att vänta. Det blir så tråkigt om man köpt allt och så kommer barnet på den ultimata julklappen någon vecka senare.
  36. 18
    Nej nej! Inte ens börjat.
    Vi köper mest bara till barnen och deras önskelista kan svänga ganska fort, så det är bättre att vänta. Det blir så tråkigt om man köpt allt och så kommer barnet på den ultimata julklappen någon vecka senare.
  37. Medlem sedan
    Jun 2002
    #19
    Inga julklappar inköpte, o det lär nog dröja.. Handlar inte på nätet..
  38. 19
    Inga julklappar inköpte, o det lär nog dröja.. Handlar inte på nätet..
  39. Medlem sedan
    Jul 2003
    #20
    J-klars vad mycket julklappar dina barn får! Alltså, mina får inte en tredjedel av det där, inte av oss åtminstone. Jag tycker att det är så himla jobbigt med alla prylar sedan, orkar inte ha det fullt och överlastat hemma. Vi brukar dessutom recycla julklappar till de minsta, plocka upp saker ur källaren helt enkelt. Såna är vi
  40. 20
    J-klars vad mycket julklappar dina barn får! Alltså, mina får inte en tredjedel av det där, inte av oss åtminstone. Jag tycker att det är så himla jobbigt med alla prylar sedan, orkar inte ha det fullt och överlastat hemma. Vi brukar dessutom recycla julklappar till de minsta, plocka upp saker ur källaren helt enkelt. Såna är vi
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. jag har handlat massa julklappar
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-10-06, 12:48
  2. Handlat alla julklapparna
    By "Es mamma" in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-26, 14:54
  3. Handlat julklappar *nöjd*
    By Trigger in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-04, 17:19
  4. Har ni handlat julklappar än?
    By JessicaJoh in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 17:34
  5. Handlat julklappar!
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 17:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar