shit...
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    shit...

    vad länge sen det var jag skrev här! Livet som tvåbarnsmamma tar tid!
    Tänkte iaf meddela mig och berätta att allt är bra här med oss. Esther är 6 mån nu och Alfred har nu lite smått (efter att ha totalt ignorerat henne) börjat bli lite svartis. Igår nöp han henne hårt i benet och sa "Esther sparkade mig" som förklaring - eh??!!

    Vi har köpt en ny lght och kommer lämna våra 84 kvm för 133 vilket ska bli underbart och jag går och väntar på att få svar på om jag kommer in på en vidareutb (grundläggande psykoterapiutbildning) som min arbetsgivare ska betala. Gör jag det ska min sambo vara pappaledig en dag varannan vecka från januari. Det blir perfekt! Sen går han på heltid i maj.
    Kram På ER!
  2. 1
    shit... vad länge sen det var jag skrev här! Livet som tvåbarnsmamma tar tid!
    Tänkte iaf meddela mig och berätta att allt är bra här med oss. Esther är 6 mån nu och Alfred har nu lite smått (efter att ha totalt ignorerat henne) börjat bli lite svartis. Igår nöp han henne hårt i benet och sa "Esther sparkade mig" som förklaring - eh??!!

    Vi har köpt en ny lght och kommer lämna våra 84 kvm för 133 vilket ska bli underbart och jag går och väntar på att få svar på om jag kommer in på en vidareutb (grundläggande psykoterapiutbildning) som min arbetsgivare ska betala. Gör jag det ska min sambo vara pappaledig en dag varannan vecka från januari. Det blir perfekt! Sen går han på heltid i maj.
    Kram På ER!
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Ja, det är ju rätt lugnt här nuförtiden Förstår att det ska bli skönt med ny lgh. Vi flyttade till större i somras och både fler rum och trädgård är toppen!
    L blev storasyster för knappt 2 mån sen och hittills har allt (vågar knappt skriva det ) gått väldigt bra. Fast lilla R sover ju mest hela tiden så det kanske är därför... Hur går det för er? Blir det jobbigare då den lilla blir äldre och behöver mer stimulans och mindre sömn eller bara roligare?
  4. 2
    Ja, det är ju rätt lugnt här nuförtiden Förstår att det ska bli skönt med ny lgh. Vi flyttade till större i somras och både fler rum och trädgård är toppen!
    L blev storasyster för knappt 2 mån sen och hittills har allt (vågar knappt skriva det ) gått väldigt bra. Fast lilla R sover ju mest hela tiden så det kanske är därför... Hur går det för er? Blir det jobbigare då den lilla blir äldre och behöver mer stimulans och mindre sömn eller bara roligare?
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Hann visst inte skriva klart igår då liten vaknade fast nu minns jag inte riktigt vad jag tänkt Kul att läsa att ni har det bra. Kram
  6. 3
    Hann visst inte skriva klart igår då liten vaknade fast nu minns jag inte riktigt vad jag tänkt Kul att läsa att ni har det bra. Kram

Liknande trådar

  1. Shit, Shit, Tim missar ännu ett tilfälle
    By samiralva in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 21:14
  2. Shit och jäkla shit
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 11:22
  3. Shit, shit, shit!!!TITTA HIT!!
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 21:01
  4. Shit shit shit IDOL
    By Mia m Iza& Klara in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 22:22
  5. shit shit shit greys!!
    By Busluren in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 15:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar