Hej alla!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Hej alla!

    Många av oss har ju kontakt på FB och igår kom det upp en rolig grej där, nämligen att det kanske vore roligt att ses efter helgerna? Någonstans i Stockholmstrakten. Inget datum bestämt ännu men jag varnar er redan nu att mer info kommer.

    För min del knallar det på och jag är långt ifrån död ännu

    Grattis alla fyraåringar och grattis till lilla Tuva!
    Be the change that you want to see in this world!

    Ninjapower mot bröstcancer!

    Spenatmammans blogg
  2. 1
    Hej alla! Många av oss har ju kontakt på FB och igår kom det upp en rolig grej där, nämligen att det kanske vore roligt att ses efter helgerna? Någonstans i Stockholmstrakten. Inget datum bestämt ännu men jag varnar er redan nu att mer info kommer.

    För min del knallar det på och jag är långt ifrån död ännu

    Grattis alla fyraåringar och grattis till lilla Tuva!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Hej på dig!

    Gläds åt att se dig här i vad det verkar som, god form

    Jag vill gärna se så många som möjligt av er igen, det vore riktigt roligt och jag håller utkik efter en fortsättning.
    Vilket bra förslag!
  4. 2
    Hej på dig!

    Gläds åt att se dig här i vad det verkar som, god form

    Jag vill gärna se så många som möjligt av er igen, det vore riktigt roligt och jag håller utkik efter en fortsättning.
    Vilket bra förslag!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Hade varit jättekul att se er alla om det är möjligt! Måste hålla mig uppdaterad med detta! :-)
  6. 3
    Hade varit jättekul att se er alla om det är möjligt! Måste hålla mig uppdaterad med detta! :-)
  7. Cissi med G och A
    #4

    Hej!

    Skulle också tycka att det vore kul! Om jag har möjlighet. Malo - om du vill samåka så kanske det går??
  8. 4
    Hej! Skulle också tycka att det vore kul! Om jag har möjlighet. Malo - om du vill samåka så kanske det går??
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Det skulle absolut va intressant om vi inte bestämmer oss för att åka hela familjen och hälsa på makens faster m. familj i samma veva. Får se vad som bestäms.
  10. 5
    Det skulle absolut va intressant om vi inte bestämmer oss för att åka hela familjen och hälsa på makens faster m. familj i samma veva. Får se vad som bestäms.
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Instämmer med öriga, både i att det är roligt att se dig igen och att det vore mycket roligt att ses!
  12. 6
    Instämmer med öriga, både i att det är roligt att se dig igen och att det vore mycket roligt att ses!
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    Ja, när ska vi ses? Tycker också det vore kul och denna gång vill/hoppas jag att kunna vara med
  14. 7
    Ja, när ska vi ses? Tycker också det vore kul och denna gång vill/hoppas jag att kunna vara med

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar