:(
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    :(

    Efter en störtblödning i torsags konstaterades det på vul att knytet inte fanns kvar..

    Men men.... de kommer igen....!
  2. 1
    :( Efter en störtblödning i torsags konstaterades det på vul att knytet inte fanns kvar..

    Men men.... de kommer igen....!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Så tråkigt, är ledsen för er skull
    ****************************
    MiaMaria
  4. 2
    Så tråkigt, är ledsen för er skull
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Jag har haft 2 missfall innan vi fick en dotter. Det är bara att försöka igen. Nu har vi efteratt vi fick vår dotter försökt i ytterligare ca 2 år utan att ha lyckats, men idag blev det ett +. Med tidigare erfarenheter så kommer jag även denna gång att i stort sett fortsätta leva som vanligt utan att tänka på och hoppas för mycket innan man passerat ca 13 veckor. Mina tidigare missfall har varit i v 6 och v10. Det är bara att glömma och försöka igen. Ni kommer att lyckas till slut. Det gör de allra flesta.
  6. 3
    Jag har haft 2 missfall innan vi fick en dotter. Det är bara att försöka igen. Nu har vi efteratt vi fick vår dotter försökt i ytterligare ca 2 år utan att ha lyckats, men idag blev det ett +. Med tidigare erfarenheter så kommer jag även denna gång att i stort sett fortsätta leva som vanligt utan att tänka på och hoppas för mycket innan man passerat ca 13 veckor. Mina tidigare missfall har varit i v 6 och v10. Det är bara att glömma och försöka igen. Ni kommer att lyckas till slut. Det gör de allra flesta.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    *kramar om* Fan vad trisst

    Vet du, sörj men ge inte upp! M och jag hade 2 mf innan vi fick vår lilleman och nu i syskonförsöken har vi haft 4 mf till. Men idag är jag ju gravid igen och har gått in i v31 och den lille lever rövare därinne...så ge inte upp! Att få ett mf är tyvärr mycket vanligt...att få fler däremot ytterst ovanligt. Jag är säker på att nästa stannar hela tiden ut!

    ***bamsekramisar***
  8. 4
    *kramar om* Fan vad trisst

    Vet du, sörj men ge inte upp! M och jag hade 2 mf innan vi fick vår lilleman och nu i syskonförsöken har vi haft 4 mf till. Men idag är jag ju gravid igen och har gått in i v31 och den lille lever rövare därinne...så ge inte upp! Att få ett mf är tyvärr mycket vanligt...att få fler däremot ytterst ovanligt. Jag är säker på att nästa stannar hela tiden ut!

    ***bamsekramisar***
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    <3 kramar om <3
  10. 5
    <3 kramar om <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar