Ok lite frågor
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Ok lite frågor

    1) Vad önskar sig barnen till jul
    2) Vad ska ni köpa
    3) Har alla 01r egen mobil
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  2. 1
    Ok lite frågor 1) Vad önskar sig barnen till jul
    2) Vad ska ni köpa
    3) Har alla 01r egen mobil
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    1) Vad önskar sig barnen till jul
    * The Sims 3 och en pärm att sätta sina papper i. Sista delen i bokserien Vargbröder.

    2) Vad ska ni köpa
    * Har köpt The Sims 3, plus ett expantionspaket, Vargbröder del 6, första boken i Harry Potter-serien.

    3) Har alla 01r egen mobil
    * Nej, inte en egen. Men hon har en av mina gamla ibland, beroende på vart vi är och vad hon ska göra. Skönt att kunna få tag på henne, eller att hon kan ringa mej om det skulle behövas.
  4. 2
    1) Vad önskar sig barnen till jul
    * The Sims 3 och en pärm att sätta sina papper i. Sista delen i bokserien Vargbröder.

    2) Vad ska ni köpa
    * Har köpt The Sims 3, plus ett expantionspaket, Vargbröder del 6, första boken i Harry Potter-serien.

    3) Har alla 01r egen mobil
    * Nej, inte en egen. Men hon har en av mina gamla ibland, beroende på vart vi är och vad hon ska göra. Skönt att kunna få tag på henne, eller att hon kan ringa mej om det skulle behövas.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    1) Mobiltelefon
    2) Vet inte... jag tycker inte han behöver en men "alla andra" har...
    3) Nepp
  6. 3
    1) Mobiltelefon
    2) Vet inte... jag tycker inte han behöver en men "alla andra" har...
    3) Nepp
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    Gissar att ni har mobil på önskelistan ?

    1) Vad önskar sig barnen till jul
    Simon vill ha halva leksakskatalogen men det får han inte... Plus TV, dator, en massa DS- och WII-spel, ny mobil, badmintonracket, allt med bakugan och gormitti... men uttalat INGA kallingar!

    2) Vad ska ni köpa
    Badmintonracket, ett DS-spel, bakugan dragonoid, en kamera... tror det var nåt mer men det har jag glömt. Vi shoppade allt för ett par veckor sedan. Ny mobil får han på sätt och vis - storebror får en ny i födelsedagspresent och då får lillebror överta den gamla som ändå är mycket coolare än den bararingapåtelefon som han har nu.

    3) Har alla 01r egen mobil
    Jo hos oss... när Simon började gå hem själv från fritids i våras och sedan åkte på sommarläger i somras så tyckte vi det var dags. Samme fick också sin när han åkte på sommarläger för första gången.
  8. 4
    Gissar att ni har mobil på önskelistan ? 1) Vad önskar sig barnen till jul
    Simon vill ha halva leksakskatalogen men det får han inte... Plus TV, dator, en massa DS- och WII-spel, ny mobil, badmintonracket, allt med bakugan och gormitti... men uttalat INGA kallingar!

    2) Vad ska ni köpa
    Badmintonracket, ett DS-spel, bakugan dragonoid, en kamera... tror det var nåt mer men det har jag glömt. Vi shoppade allt för ett par veckor sedan. Ny mobil får han på sätt och vis - storebror får en ny i födelsedagspresent och då får lillebror överta den gamla som ändå är mycket coolare än den bararingapåtelefon som han har nu.

    3) Har alla 01r egen mobil
    Jo hos oss... när Simon började gå hem själv från fritids i våras och sedan åkte på sommarläger i somras så tyckte vi det var dags. Samme fick också sin när han åkte på sommarläger för första gången.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    1) Vad önskar sig barnen till jul
    - Nora har en önskelista som är 5 sidor lång.. Så frågan är; vad önskar hon sig INTE?! SIMS 3 spel, tv-spel, dataspel
    - Tilde önskar sig varannan grej i leksakskatalogen *suck*

    2) Vad ska ni köpa
    - Nora ska få bl a SIMS 3 till vår XBOX
    - Tilde får Moon Sand, ett djurdataspel och lite annat

    3) Har alla 01r egen mobil
    - Alla tror jag inte, men Tilde och Nora fick varsin (väldigt enkel) mobil i 9-årspresent. Nora använde sin flitigt första månaden, nu är det lite skillnad... Tilde kan fortfarande inte sms'a
    Vi bestämde att den siste i månaden så får dom antingen 100 kr i handen eller 100 kr påfyllning till mobilen. Första månaden fick vi fylla på Noras mobil, det var enda gången. Pengar i handen lockar för mycket :P
  10. 5
    1) Vad önskar sig barnen till jul
    - Nora har en önskelista som är 5 sidor lång.. Så frågan är; vad önskar hon sig INTE?! SIMS 3 spel, tv-spel, dataspel
    - Tilde önskar sig varannan grej i leksakskatalogen *suck*

    2) Vad ska ni köpa
    - Nora ska få bl a SIMS 3 till vår XBOX
    - Tilde får Moon Sand, ett djurdataspel och lite annat

    3) Har alla 01r egen mobil
    - Alla tror jag inte, men Tilde och Nora fick varsin (väldigt enkel) mobil i 9-årspresent. Nora använde sin flitigt första månaden, nu är det lite skillnad... Tilde kan fortfarande inte sms'a
    Vi bestämde att den siste i månaden så får dom antingen 100 kr i handen eller 100 kr påfyllning till mobilen. Första månaden fick vi fylla på Noras mobil, det var enda gången. Pengar i handen lockar för mycket :P
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    Frågesvar:
    1. Han önskar sig en diskolampa, Tam-böcker och Wii-spel.
    2. Köper det han önskar sig, det är bra önskningar!
    3. Nej, han har verkligen inget behov av det. Dessutom får de inte ha mobil i skolan om de inte har någon särskild anledning.
  12. 6
    Frågesvar:
    1. Han önskar sig en diskolampa, Tam-böcker och Wii-spel.
    2. Köper det han önskar sig, det är bra önskningar!
    3. Nej, han har verkligen inget behov av det. Dessutom får de inte ha mobil i skolan om de inte har någon särskild anledning.
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7
    1) Vad önskar sig barnen till jul
    s: lego, lego, lego... *suck*

    2) Vad ska ni köpa
    s: har köpt nintendods spel, böcker, lite lego fast jag inte skulle, filmer...

    3) Har alla 01r egen mobil
    s: nepp...
  14. 7
    1) Vad önskar sig barnen till jul
    s: lego, lego, lego... *suck*

    2) Vad ska ni köpa
    s: har köpt nintendods spel, böcker, lite lego fast jag inte skulle, filmer...

    3) Har alla 01r egen mobil
    s: nepp...
  15. Medlem sedan
    Sep 2001
    #8
    Tack för era svar, jag får också svar
    1) Lego och TV spel
    2) Ja det blir nog både Lego och TV spel
    3) Filip har inte och vi funderar på i julklapp, men då han inte uttryckt en önskan så vet jag inte om jag vill.
  16. 8
    Tack för era svar, jag får också svar
    1) Lego och TV spel
    2) Ja det blir nog både Lego och TV spel
    3) Filip har inte och vi funderar på i julklapp, men då han inte uttryckt en önskan så vet jag inte om jag vill.

Liknande trådar

  1. Lite frågor
    By Alexiiaa89 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2010-11-29, 18:50
  2. Lite frågor..
    By 4:an in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 13:31
  3. Lite nervös... lite frågor också...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 22:30
  4. Lite frågor
    By Hanna. in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 17:30
  5. Lite frågor
    By anonym just nu in forum Diabetes
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 12:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar