Mitt Augustibarn ska bli storebror
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Mitt Augustibarn ska bli storebror

    Hej Alla. Min lilla 0808 ska bli storebror till sommaren, är nu i vecka 12 och de känns som först nu som jag har förstått att vi ska ha en bebis till och att de även sista bebis i denna familj. Vi har försökt länge känns de som och blev glada när vi fick reda på att de skulle komma en liten till Men fy va dåligt jag mått och vad trött jag varit, jobbar heltid och har två små barn att ta hand om, de tar på krafterna, men nu börjar jag vakna från mitt ´sovande tillstånd.

    Hoppas ni alla får en bra första advent. Kram
  2. 1
    Mitt Augustibarn ska bli storebror Hej Alla. Min lilla 0808 ska bli storebror till sommaren, är nu i vecka 12 och de känns som först nu som jag har förstått att vi ska ha en bebis till och att de även sista bebis i denna familj. Vi har försökt länge känns de som och blev glada när vi fick reda på att de skulle komma en liten till Men fy va dåligt jag mått och vad trött jag varit, jobbar heltid och har två små barn att ta hand om, de tar på krafterna, men nu börjar jag vakna från mitt ´sovande tillstånd.

    Hoppas ni alla får en bra första advent. Kram
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Grattis!
  4. 2
    Grattis!
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Härligt! Grattis till bebisen i magen Hoppas du får må bättre snart och kan njuta resten av graviditeten.

    Här väntar vi på att femman ska titta ut. Har bf 5e januari så nu är det inte långt kvar. Detta är också vår sista. Känner oss helt klara nu men det är ändå med blandade känslor man inser att detta är sista gången jag är gravid.
    Har bara ett råd att ge dig nu. Njut! Stressa inte igenom graviditeten. Ta dig tid att tänka på dig själv och bebisen som ligger i magen.

    Kram
  6. 3
    Härligt! Grattis till bebisen i magen Hoppas du får må bättre snart och kan njuta resten av graviditeten.

    Här väntar vi på att femman ska titta ut. Har bf 5e januari så nu är det inte långt kvar. Detta är också vår sista. Känner oss helt klara nu men det är ändå med blandade känslor man inser att detta är sista gången jag är gravid.
    Har bara ett råd att ge dig nu. Njut! Stressa inte igenom graviditeten. Ta dig tid att tänka på dig själv och bebisen som ligger i magen.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Åh tack för svar och råd, ska verkligen försöka njuta
    denna gången, hoppas de går bra med nummer fem, härligt med så många ungar. Mitt illamående har faktiskt gått över, och de börjar synas på min mage att jag är gravid Kan inte dölja de längre i allafall. Men de gör inget, alla mina kära och nära vet om de så nu gör de inget att folk får reda på de

    Lycka till med bebisen och hoppas allt går bra.

    Kram
  8. 4
    Åh tack för svar och råd, ska verkligen försöka njuta
    denna gången, hoppas de går bra med nummer fem, härligt med så många ungar. Mitt illamående har faktiskt gått över, och de börjar synas på min mage att jag är gravid Kan inte dölja de längre i allafall. Men de gör inget, alla mina kära och nära vet om de så nu gör de inget att folk får reda på de

    Lycka till med bebisen och hoppas allt går bra.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Tack tack
  10. 5
    Tack tack
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    GRATTIS! Vad skojigt!
    Kram!
  12. 6
    GRATTIS! Vad skojigt!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Mitt höstbarn har blivit storebror nu!
    By Asereht in forum _05 Höstbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 23:02
  2. Augustibarn!!!!!
    By 76:an in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 15:53
  3. Augustibarn
    By Emmelii in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 20:19
  4. augustibarn
    By schnuttan in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 15:50
  5. Mitt augustibarn..... (lite OT)
    By Magela in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 08:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar