Nellies brorsa är här
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Nellies brorsa är här

    Kom i torsdags 03.13 lite för tidigt, då han var beräknad till 1/12. Hade funderat en del på bedövning, fick epidural sist och hade nog bestämt mig för detta denna gången med. Kom dock in till förlossningen 03.00 så det blev inte ens lustgas, bara av med kläderna och föda barn, tur att vi inte hade lite längre in till sjukhuset allt gick bra och vid 10 åkte vi hem igen. Hade trott att jag ville stanna ett tag och ta det lugnt, men vi ville hem till Nellie.

    Sååååå mysigt att lyssna på snöstormen, knastret från brasan och ligga under en filt och lukta på liten bebis.

    Kram på er.
  2. 1
    Nellies brorsa är här Kom i torsdags 03.13 lite för tidigt, då han var beräknad till 1/12. Hade funderat en del på bedövning, fick epidural sist och hade nog bestämt mig för detta denna gången med. Kom dock in till förlossningen 03.00 så det blev inte ens lustgas, bara av med kläderna och föda barn, tur att vi inte hade lite längre in till sjukhuset allt gick bra och vid 10 åkte vi hem igen. Hade trott att jag ville stanna ett tag och ta det lugnt, men vi ville hem till Nellie.

    Sååååå mysigt att lyssna på snöstormen, knastret från brasan och ligga under en filt och lukta på liten bebis.

    Kram på er.
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Wihoooo! Stort Grattis till lillebror! Tur ni hann in innan han kom. Myyysigt att snusa bebis på vintern Ha det så underbart nu!

    KRam
  4. 2
    Wihoooo! Stort Grattis till lillebror! Tur ni hann in innan han kom. Myyysigt att snusa bebis på vintern Ha det så underbart nu!

    KRam
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Gratttis!! Snabba ryck där! Skönt att allt gick bra!
  6. 3
    Gratttis!! Snabba ryck där! Skönt att allt gick bra!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Mmmm, vad mysigt det låter!

    Stort grattis till nya bebisen!
  8. 4
    Mmmm, vad mysigt det låter! Stort grattis till nya bebisen!
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5

    Tackar :)

    Det blev en liten Jim.

    Vad stor Nellie blev och fortfarande är Stora fötter, stort huvud, stora händer. Men oj vilken hjälp. Hon älskar sin lillebror och är jätteduktig på att hjälpa mig.
  10. 5
    Tackar :) Det blev en liten Jim.

    Vad stor Nellie blev och fortfarande är Stora fötter, stort huvud, stora händer. Men oj vilken hjälp. Hon älskar sin lillebror och är jätteduktig på att hjälpa mig.
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    Åh grattis! Låter ju som en perfekt förlossning. Mina två förlossningar har varit lååånga så jag drömmer om en kort och effektiv förlossning denna gången. Visst blir de små stora helt plötsligt. Jag önskar att det snart var juli och min tur att snusa bebis.
  12. 6
    Åh grattis! Låter ju som en perfekt förlossning. Mina två förlossningar har varit lååånga så jag drömmer om en kort och effektiv förlossning denna gången. Visst blir de små stora helt plötsligt. Jag önskar att det snart var juli och min tur att snusa bebis.

Liknande trådar

  1. Då var det Nellies tur
    By tusse-72 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 12:13
  2. Nellies kontroll! Massa text!
    By MissyMK in forum _0806 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-08-16, 11:20
  3. nellies 18 månaders koll
    By Malin m Nellie in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 22:27
  4. Nellies lillebror är här...
    By lurika in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 10:57
  5. nellies första natt i egen säng
    By Malin m Nellie in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 15:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar