Yrpannan?
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Yrpannan?

    Någon som hört något från henne? Hon hade väl BF i början av november? Hoppas allt har gått bra! Kram!
    Första barnet: Pojke, Ebbot, föddes 5/5 2009 efter igångsättning. Vägde 3240 och var 51 cm lång.

    Andra barnet: Flicka, Astrid, föddes 25/5 2011 efter igångsättning (havandeskapsförgiftning igen). Vägde 3595 och var 50 cm lång.
  2. 1
    Yrpannan? Någon som hört något från henne? Hon hade väl BF i början av november? Hoppas allt har gått bra! Kram!
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    precis vad jag oxå har tänkt på, har inte sett av henne på ett bra tag här nu, fast å andra sidan så har inte jag heller haft så mycket tid att sitta vid datorn så jag kan ju ha missat om hon skrivit nånstans....
    men hoppas allt är bra med dom
  4. 2
    precis vad jag oxå har tänkt på, har inte sett av henne på ett bra tag här nu, fast å andra sidan så har inte jag heller haft så mycket tid att sitta vid datorn så jag kan ju ha missat om hon skrivit nånstans....
    men hoppas allt är bra med dom
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Meeen va gulliga ni är! Så e man inte inne här på över ett halvår! Gud så dåligt av mej!

    Jo lilla Malou (som blev 7mån igår) Kom den 14 nov 10. Så klart på farsdag, och fyra dagar över tiden, liksom storasyster!
    Ljuvligt! Blir ju helt tårögd så fort ja tänker på detta...men de kan vi ta en annan gång!

    Nu är Lilly 25 mån o 5dagar gammal o Malou 7mån o en dag. En nätt liten tös på 6150gram (förra veckan) o 64cm lång..

    Hur går det för er?? Grattis Tinysmamma Till Lillasyster! Kraaam
  6. 3
    Meeen va gulliga ni är! Så e man inte inne här på över ett halvår! Gud så dåligt av mej!

    Jo lilla Malou (som blev 7mån igår) Kom den 14 nov 10. Så klart på farsdag, och fyra dagar över tiden, liksom storasyster!
    Ljuvligt! Blir ju helt tårögd så fort ja tänker på detta...men de kan vi ta en annan gång!

    Nu är Lilly 25 mån o 5dagar gammal o Malou 7mån o en dag. En nätt liten tös på 6150gram (förra veckan) o 64cm lång..

    Hur går det för er?? Grattis Tinysmamma Till Lillasyster! Kraaam
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Vad härligt! Kan tänka mig att det är fullt upp! Hur är tvåbarnslivet tycker du? Själv håller jag som bäst på att vänja mig! Är väldigt nöjd över att ha ett andra majbarn - så skönt att det snart är semester för maken!

    Ha en skön sommar!
  8. 4
    Vad härligt! Kan tänka mig att det är fullt upp! Hur är tvåbarnslivet tycker du? Själv håller jag som bäst på att vänja mig! Är väldigt nöjd över att ha ett andra majbarn - så skönt att det snart är semester för maken!

    Ha en skön sommar!

Liknande trådar

  1. yrpannan!!
    By joliegirl in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-31, 08:37
  2. Yrpannan?
    By Anki33 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-30, 20:58
  3. YRPANNAN!!!!
    By Pianisten in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 18:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar