Julklappar?
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Julklappar?

    Vad ska era barn få i julklapp? Jag behöver lite inspiration, tycker att det är hopplöst att hitta på till F eftersom det redan finns så mycket hemma.
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    Julklappar? Vad ska era barn få i julklapp? Jag behöver lite inspiration, tycker att det är hopplöst att hitta på till F eftersom det redan finns så mycket hemma.
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    oj,. lite sent att svara förstår jag, men Ebba fick en spis från IKEA med tillhörande kastruller, en bobcar med Hello Kitty. Ett litet konditori med tillhörande kassa och pengar. Två cd skivor med barnsånger En Hello Kitty ritblock.
    Sen ett gäng kläder.

    Vad hittade ni på?
  4. 2
    oj,. lite sent att svara förstår jag, men Ebba fick en spis från IKEA med tillhörande kastruller, en bobcar med Hello Kitty. Ett litet konditori med tillhörande kassa och pengar. Två cd skivor med barnsånger En Hello Kitty ritblock.
    Sen ett gäng kläder.

    Vad hittade ni på?
  5. Medlem sedan
    Jul 2010
    #3
    säger detsamma, svaret är lite sent ute...

    arvid fick ett p-garage i flera våningar i trä, lego och pussel - han älskar att pussla och lägger lätt pussel för 3+.

    jag förstår verkligen att det är svårt att komma på något när man redan har storasyskon. jag har lätt kunnat konstatera att vår nya bäbis inte kommer att behöver en enda pryl... vi klarar oss utmärkt med det vi har

    hoppas ni kom på något bra?!
  6. 3
    säger detsamma, svaret är lite sent ute...

    arvid fick ett p-garage i flera våningar i trä, lego och pussel - han älskar att pussla och lägger lätt pussel för 3+.

    jag förstår verkligen att det är svårt att komma på något när man redan har storasyskon. jag har lätt kunnat konstatera att vår nya bäbis inte kommer att behöver en enda pryl... vi klarar oss utmärkt med det vi har

    hoppas ni kom på något bra?!

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar