Dålig lukt i underlivet
_1106 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Dålig lukt i underlivet

    Hej är nu gravid i vecka 12-13.
    Har tidigare på hösten fått dålig lukt i underlivet har ej gått över med de receptfria sakerna mot svamp osv så förra året ungefär vid denna tid fick jag Flagyl 400mg utskrivet efter 2kurer gick det över

    Är nu åter igen samma lukt. luktar igenom byxorna lukta surt gammalt typ som om ni lukta på era trosor efter 3dagar när ni har äl...

    Fick nu veta av bm att flagyl får jag ej äta som gravid

    kan ni hjälpa mig?
  2. 1
    Dålig lukt i underlivet Hej är nu gravid i vecka 12-13.
    Har tidigare på hösten fått dålig lukt i underlivet har ej gått över med de receptfria sakerna mot svamp osv så förra året ungefär vid denna tid fick jag Flagyl 400mg utskrivet efter 2kurer gick det över

    Är nu åter igen samma lukt. luktar igenom byxorna lukta surt gammalt typ som om ni lukta på era trosor efter 3dagar när ni har äl...

    Fick nu veta av bm att flagyl får jag ej äta som gravid

    kan ni hjälpa mig?
  3. Anonym2
    #2
    Jag har oxå blivit konstig där "nere", de kliar lite och så. Men jag använder trosskydd då jag har mer flyttningar än förr. Men min bm sa att man kanb få mer flyttningar, men ibland men bara ibland kliar de lite men går över inom några timmar, som tur är.

    Men några tips har jag inte, men vet vad du menar med doft
  4. 2
    Jag har oxå blivit konstig där "nere", de kliar lite och så. Men jag använder trosskydd då jag har mer flyttningar än förr. Men min bm sa att man kanb få mer flyttningar, men ibland men bara ibland kliar de lite men går över inom några timmar, som tur är.

    Men några tips har jag inte, men vet vad du menar med doft
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    Jag hade också stora problem med äckliga lukter och läskiga flytningar under hela min förra graviditet. Kunde inte få bukt med det med receptfria medel utan jag gick till läkaren tillslut på mvc och där fick jag antibiotika mot slidkatarr som skulle tas vaginalt. Kommer inte ihåg vad det heter tyvärr. Under denna grav. är jag inte häller nöjd med de nedre regionerna.... Lukten blir värre när jag har haft sex och blandats med sperma. Blä riktig sur gammal fisk
    Boka en tid till läkaren på din mvc. Det finns hjälp för gravida med!
    Lycka till!
  6. 3
    Jag hade också stora problem med äckliga lukter och läskiga flytningar under hela min förra graviditet. Kunde inte få bukt med det med receptfria medel utan jag gick till läkaren tillslut på mvc och där fick jag antibiotika mot slidkatarr som skulle tas vaginalt. Kommer inte ihåg vad det heter tyvärr. Under denna grav. är jag inte häller nöjd med de nedre regionerna.... Lukten blir värre när jag har haft sex och blandats med sperma. Blä riktig sur gammal fisk
    Boka en tid till läkaren på din mvc. Det finns hjälp för gravida med!
    Lycka till!
  7. Anonym3
    #4
    Skönt att höra att man inte är ensam om de här problemen. Jag känner igen lukten exakt från förra graviditeten...
  8. 4
    Skönt att höra att man inte är ensam om de här problemen. Jag känner igen lukten exakt från förra graviditeten...
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Bakteriell vaginos hade jag mycket ett tag. Det är lite liknande symtom som svamp, men behandlas på helt annat sätt:

    Läs här:
    http://1177.se/artikel.asp?CategoryID=37967
  10. 5
    Bakteriell vaginos hade jag mycket ett tag. Det är lite liknande symtom som svamp, men behandlas på helt annat sätt:

    Läs här:
    http://1177.se/artikel.asp?CategoryID=37967
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Det där låter verkligen som bakteriel vaginos - just "fislukten" är karaktäristisk. Tyvärr är det återkommande och jag tror att jag behandlades i omgångar i över ett halvår innan jag blev frisk.
  12. 6
    Det där låter verkligen som bakteriel vaginos - just "fislukten" är karaktäristisk. Tyvärr är det återkommande och jag tror att jag behandlades i omgångar i över ett halvår innan jag blev frisk.
  13. Medlem sedan
    Jul 2015
    #7
    Kräm mot illaluktande underliv - http://shytobuy.se
  14. 7
    Kräm mot illaluktande underliv - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. Dålig lukt i underlivet
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2018-05-01, 12:55
  2. Lukt från underlivet
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2015-07-11, 08:43
  3. Dålig lukt i underlivet
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2015-07-08, 07:55
  4. Lukt från underlivet
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-10, 05:39
  5. Lukt från underlivet
    By Babsan in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar