Tankeställare!
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Tankeställare!

    Hej , tjena hallå..
    Måste skriva av mig någonstans och här var de skoj!
    Fick mig en tankeställare igår.. Jag satt och lekte med min son och log mot min sambo då jag helt plötsligt fick en enorm lycko- känsla.. Jag tänkte:

    MEN SHIT DET DÄR ÄR MITT BARN och MIN SAMBO/MAKE!! HUR KAN JAG HAFT SÅN TUR???!

    Har ni oxå typ fått ett sånt "uppvaknande"? Jag menar inte att jag är knäpp och inte vill veta av min son utan att jag mest bli impad på vad jag och min sambo "skapat" och att han är min!

    Får såna här "ryck" lite då och då och jag bara undrar om de är någon mer som ibland får denna "känsla"??
    De är en rätt häftig känsla får jag säga och jag klagar inte på den men ibland så överrumplar den till och med mig ibland

    Kraaam på er alla! //malinsky!
  2. 1
    Tankeställare! Hej , tjena hallå..
    Måste skriva av mig någonstans och här var de skoj!
    Fick mig en tankeställare igår.. Jag satt och lekte med min son och log mot min sambo då jag helt plötsligt fick en enorm lycko- känsla.. Jag tänkte:

    MEN SHIT DET DÄR ÄR MITT BARN och MIN SAMBO/MAKE!! HUR KAN JAG HAFT SÅN TUR???!

    Har ni oxå typ fått ett sånt "uppvaknande"? Jag menar inte att jag är knäpp och inte vill veta av min son utan att jag mest bli impad på vad jag och min sambo "skapat" och att han är min!

    Får såna här "ryck" lite då och då och jag bara undrar om de är någon mer som ibland får denna "känsla"??
    De är en rätt häftig känsla får jag säga och jag klagar inte på den men ibland så överrumplar den till och med mig ibland

    Kraaam på er alla! //malinsky!
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Japp, händer mig faktisk rätt ofta och man blir ju jätte glad! Däremot tycker jag inte att min dotter är "min" - Hon är ju i princip inte min egendom - Men annars har vi det ju perfekt!
    Det finns sådana moment man upptäcker att barnet kan ju sååå mycket och att det inte finns något vackrare än våra barn, eller hur.
    Jag fick faktisk en sådant "ryck" i går morse när min dotter låg med kräcksjukan i min famn...(Inte så bra) men jag tänkte bara - En sådan situation klara man bara när det gäller egna barn. Hoppas att du förstår vad jag menar :-)
  4. 2
    Japp, händer mig faktisk rätt ofta och man blir ju jätte glad! Däremot tycker jag inte att min dotter är "min" - Hon är ju i princip inte min egendom - Men annars har vi det ju perfekt!
    Det finns sådana moment man upptäcker att barnet kan ju sååå mycket och att det inte finns något vackrare än våra barn, eller hur.
    Jag fick faktisk en sådant "ryck" i går morse när min dotter låg med kräcksjukan i min famn...(Inte så bra) men jag tänkte bara - En sådan situation klara man bara när det gäller egna barn. Hoppas att du förstår vad jag menar :-)
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Hahaha tur att jag inte är ensam.. "min och min" är han ju inte som jag skrev utan "Vår" Men de är rätt tufft med dom där känslorna.. Jag vet PRECIS vad du menar!

    Hahaha jag får oxå mest såna "ryck" när de är nått större på gång.. typ vid sjukdom eller ekonomiska bekymmer osv.. hahaha konstigt va?! Fast jag får de ju annars oxå.. inte BARA vid såna knäppa tillfällen.. Men de är typ som om dom "tillfällena" får en att tänka lite extra på sånt!

    Barn gör så mycket! Älskar verkligen min son!
  6. 3
    Hahaha tur att jag inte är ensam.. "min och min" är han ju inte som jag skrev utan "Vår" Men de är rätt tufft med dom där känslorna.. Jag vet PRECIS vad du menar!

    Hahaha jag får oxå mest såna "ryck" när de är nått större på gång.. typ vid sjukdom eller ekonomiska bekymmer osv.. hahaha konstigt va?! Fast jag får de ju annars oxå.. inte BARA vid såna knäppa tillfällen.. Men de är typ som om dom "tillfällena" får en att tänka lite extra på sånt!

    Barn gör så mycket! Älskar verkligen min son!

Liknande trådar

  1. Tankeställare
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 14:07
  2. En tankeställare
    By Petra-p3a in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 07:08
  3. tankeställare
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 12:08
  4. Tankeställare
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 07:30
  5. Kul tankeställare...
    By rubie in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 15:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar