Tredje advent
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Tredje advent

    Glad tredje advent på er.
    Hoppas ni alla mår toppen, mitt illamående har släppt och jag är mest trött. Är nu i vecka 14 och tror att jag har kännt något i denna veckan, jag hoppas att jag kännt pyret så att de inte är en fis

    Har ni handlat färdigt alla julklappar än?? Vad blir de för något??

    Har ni gjort något juligt, typ bakat, gjort godis, pyntat osv.???

    Kram
  2. 1
    Tredje advent Glad tredje advent på er.
    Hoppas ni alla mår toppen, mitt illamående har släppt och jag är mest trött. Är nu i vecka 14 och tror att jag har kännt något i denna veckan, jag hoppas att jag kännt pyret så att de inte är en fis

    Har ni handlat färdigt alla julklappar än?? Vad blir de för något??

    Har ni gjort något juligt, typ bakat, gjort godis, pyntat osv.???

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Vi har bakat, varit sjuka, tittat på film, varit insöade, myst och varit sjuka lite till.

    Granen fick kläs på kattungevänligt vis (eller snarare tvärtom) med pyntet högst upp och tomma grenar längst ner. Men kattungen klättrar ändå i granen som en liten ekorre så jag är bra sugen på att dansa ut den nu.

    Dottern fick en dator, massor med lego, två böcker, elektrisk tandborste, biljetter till Disney on ice och ett kaffekuvert till sin samling. Inte så många klappar i år som i fjol men jag tror hon är minst lika nöjd för det.

    Jag fick sytråd till min nya symaskin så jag är jättenöjd. :-)

    Hoppas illamåendet släpper snart för dig. Jag mådde illa tills dottern hunnit bli några dagar gammal och det var riktigt jobbigt. Jag är fortfarande lite extra känslig i reflexerna.
  4. 2
    Vi har bakat, varit sjuka, tittat på film, varit insöade, myst och varit sjuka lite till.

    Granen fick kläs på kattungevänligt vis (eller snarare tvärtom) med pyntet högst upp och tomma grenar längst ner. Men kattungen klättrar ändå i granen som en liten ekorre så jag är bra sugen på att dansa ut den nu.

    Dottern fick en dator, massor med lego, två böcker, elektrisk tandborste, biljetter till Disney on ice och ett kaffekuvert till sin samling. Inte så många klappar i år som i fjol men jag tror hon är minst lika nöjd för det.

    Jag fick sytråd till min nya symaskin så jag är jättenöjd. :-)

    Hoppas illamåendet släpper snart för dig. Jag mådde illa tills dottern hunnit bli några dagar gammal och det var riktigt jobbigt. Jag är fortfarande lite extra känslig i reflexerna.

Liknande trådar

  1. Tredje Advent
    By Angelinas in forum Adventskalender - tävling
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 08:50
  2. tredje advent
    By pebbles in forum Adventskalender - tävling
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 20:53
  3. Rim - Tredje advent
    By Meja07 in forum Adventskalender - tävling
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 11:40
  4. tredje advent
    By simonemil in forum Adventskalender - tävling
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 09:48
  5. Rim- tredje advent
    By kleffon1 in forum Adventskalender - tävling
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 18:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar