Ge bort present!
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Ge bort present!

    Hejsan alla mammor och pappor! Kanske ni har tid att hjälpa mig med en sak så här i stresstider? =)

    På julafton är det min syster som ordnar det mesta, vi andra dvs jag och min mamma ska ta med lite mat men annars står syrran för ALLT. Därför tänkte jag ha ngt med mig, som en liten present för julklappar ger vi bara barnen.

    Förra året fick hon en korg med ljus, glögg och julgodis. I år har hon redan beställt julgodis så det får hon ändå. Nån som har tips på vad jag kan ge?

    Glöggsorter kan ni ngt om det? Vilka vinglögger och saftglögger är goda? Svårt för mig att veta då jag inte dricker glögg.

    Kramar Anna
  2. 1
    Ge bort present! Hejsan alla mammor och pappor! Kanske ni har tid att hjälpa mig med en sak så här i stresstider? =)

    På julafton är det min syster som ordnar det mesta, vi andra dvs jag och min mamma ska ta med lite mat men annars står syrran för ALLT. Därför tänkte jag ha ngt med mig, som en liten present för julklappar ger vi bara barnen.

    Förra året fick hon en korg med ljus, glögg och julgodis. I år har hon redan beställt julgodis så det får hon ändå. Nån som har tips på vad jag kan ge?

    Glöggsorter kan ni ngt om det? Vilka vinglögger och saftglögger är goda? Svårt för mig att veta då jag inte dricker glögg.

    Kramar Anna
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Saffransglögg är supergott Det finns i Kaffe/teboder, i alla fall här i Kalmar! Ett hett tips, den är rätt mild i smaken och uppskattas nog av de flesta *S*

    God jul på dig
  4. 2
    Saffransglögg är supergott Det finns i Kaffe/teboder, i alla fall här i Kalmar! Ett hett tips, den är rätt mild i smaken och uppskattas nog av de flesta *S*

    God jul på dig

Liknande trådar

  1. Ge bort present!
    By Annamj in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 18:11
  2. Gå bort-present
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-06-18, 12:03
  3. Gå bort present
    By Nyponrosen in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 09:08
  4. Gå bort present...
    By Fergie80 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 13:59
  5. Bra gå-bort-present?
    By Nadja in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 00:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar