Idag har Kasper postat sina nappar
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Idag har Kasper postat sina nappar

    med destination Tomten. Han är inte helt säker på att det här är min allra bästa ide men det går ändå hyggligt än så länge.

    Nu är det bäst att tomten klämmer ur sig de där skridskorna som han så hett önskar sig och det ska jag säga att det har inte varit någon enkel match till en unge med strl 21-22 i skor

    Att vi postade napparna idag beror helt enkelt på att det nu är jullov och att vi inte vill sabba julafton med värsta nappabstinensen. Har era slutat än, hur gick det isf?

    Pontus minns jag att vi hade 3-4 griniga dagar men att nätterna gick superbra från start men alla barn är ju olika.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Idag har Kasper postat sina nappar med destination Tomten. Han är inte helt säker på att det här är min allra bästa ide men det går ändå hyggligt än så länge.

    Nu är det bäst att tomten klämmer ur sig de där skridskorna som han så hett önskar sig och det ska jag säga att det har inte varit någon enkel match till en unge med strl 21-22 i skor

    Att vi postade napparna idag beror helt enkelt på att det nu är jullov och att vi inte vill sabba julafton med värsta nappabstinensen. Har era slutat än, hur gick det isf?

    Pontus minns jag att vi hade 3-4 griniga dagar men att nätterna gick superbra från start men alla barn är ju olika.
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Vi slutade med napp över ett år sen, det gick jättebra, Amanda saknade nappen 1 dag.
    Dock så har hon snott lillasysters napp några gånger.
  4. 2
    Vi slutade med napp över ett år sen, det gick jättebra, Amanda saknade nappen 1 dag.
    Dock så har hon snott lillasysters napp några gånger.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Jo jag räknar med att hårdbevaka Sandras nappar i några dagar. Finns ju en viss risk att han ger sig på dessa då det är samma märke och samma storlek bara lite annorlunda i utseendet.

    Skönt att det gick så bra för er. Jag hoppas att det går smidigt här också.
  6. 3
    Jo jag räknar med att hårdbevaka Sandras nappar i några dagar. Finns ju en viss risk att han ger sig på dessa då det är samma märke och samma storlek bara lite annorlunda i utseendet.

    Skönt att det gick så bra för er. Jag hoppas att det går smidigt här också.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Hur går det?
    Nils slutade i höstas, på eget initiativ. Hans kompis hade slutat så då skulle han också göra det. Först var han lite velig men sen gick det hur bra som helst. Har inte varit intresserad av nappar efter det. Han har kvar sin snuttefilt och på dagis har han en av Alvas gamla snuttenallar.
  8. 4
    Hur går det?
    Nils slutade i höstas, på eget initiativ. Hans kompis hade slutat så då skulle han också göra det. Först var han lite velig men sen gick det hur bra som helst. Har inte varit intresserad av nappar efter det. Han har kvar sin snuttefilt och på dagis har han en av Alvas gamla snuttenallar.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Det har verkligen gått superbra! Det tog tid att somna i onsdags för då hade han sovit på dagen. Inte lessen men svårt att komma till ro. Lite labil i torsdags och frågde några ggr efter nappen. Somnade på 10 minuter (med sällskap). Julafton var han på övervägande bra humör och frågade inte efter nappen så ofta. Tog dock över en timme att somna eftersom han var gravt sockerchockad och tomtespeedad. Igår och idag har han nästan varit som vanligt. Idag har han bara frågat efter nappen en gång och hävdade att han inte alls var stor nog att sluta med napp men det släppte fort sen.

    Så himla skönt att ha det bortgjort! Tyckte Pontus var enkel att få att sluta men det här gick ännu smidigare. *glad*
  10. 5
    Det har verkligen gått superbra! Det tog tid att somna i onsdags för då hade han sovit på dagen. Inte lessen men svårt att komma till ro. Lite labil i torsdags och frågde några ggr efter nappen. Somnade på 10 minuter (med sällskap). Julafton var han på övervägande bra humör och frågade inte efter nappen så ofta. Tog dock över en timme att somna eftersom han var gravt sockerchockad och tomtespeedad. Igår och idag har han nästan varit som vanligt. Idag har han bara frågat efter nappen en gång och hävdade att han inte alls var stor nog att sluta med napp men det släppte fort sen.

    Så himla skönt att ha det bortgjort! Tyckte Pontus var enkel att få att sluta men det här gick ännu smidigare. *glad*
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Va skönt att de har gått bra
  12. 6
    Va skönt att de har gått bra
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Skönt att det gått så bra! Samtidigt vore det ju konstigt om de inte ville ha nappen när man tar bort den.
    Jag tycker som du, det är skönt att ha det gjort!
  14. 7
    Skönt att det gått så bra! Samtidigt vore det ju konstigt om de inte ville ha nappen när man tar bort den.
    Jag tycker som du, det är skönt att ha det gjort!

Liknande trådar

  1. Idag har Kasper postat sina nappar
    By ~Ida~ in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 14:08
  2. Kasper har åkt skidor idag
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 11:10
  3. Den här har Kasper åkt idag
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 11:24
  4. J skrev sina första ord idag!
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 04:47
  5. Nu har Ture lagt undan sina nappar!
    By Viktoria m5underbara in forum _0406 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 20:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar