Ett småsyskon på väg!
_0605 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    Ett småsyskon på väg!

    Nu ska ännu en majbebis (som ju fortfarande är mammas bebis...) få ett småsyskon. Han är jätteglad och har beställt en lillasyster.
    Jag är hemlig ett tag till. Kram till er alla!
  2. 1
    Ett småsyskon på väg! Nu ska ännu en majbebis (som ju fortfarande är mammas bebis...) få ett småsyskon. Han är jätteglad och har beställt en lillasyster.
    Jag är hemlig ett tag till. Kram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Grattis!

    Vad spännande! Hoppas att du mår bra och att vi snart får veta vem du är! *nyfiken*
  4. 2
    Grattis! Vad spännande! Hoppas att du mår bra och att vi snart får veta vem du är! *nyfiken*
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3

    Grattis!

    Vad kul. Men oj vad fort de växer! Tycker det går mycket fortare än med Nellie. Passa på att snoosa medan h*n är liten sen
  6. 3
    Grattis! Vad kul. Men oj vad fort de växer! Tycker det går mycket fortare än med Nellie. Passa på att snoosa medan h*n är liten sen
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Grattis! Så mysigt med en till majbebis. Då har du ju kommit en bra bit på väg i graviditeten.
  8. 4
    Grattis! Så mysigt med en till majbebis. Då har du ju kommit en bra bit på väg i graviditeten.
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Grattis! Vad kul! Väldigt nyfiken på vem du är men har mina aningar Dags att komma ut ur garderoben snart kanske?!
  10. 5
    Grattis! Vad kul! Väldigt nyfiken på vem du är men har mina aningar Dags att komma ut ur garderoben snart kanske?!

Liknande trådar

  1. småsyskon
    By Marie m Hanna o Lina in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 23:00
  2. Småsyskon nån?
    By -Annie- in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 21:49
  3. Småsyskon?
    By Sintra in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:11
  4. Småsyskon
    By M-Irre in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 20:14
  5. Småsyskon
    By Oneneo in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 11:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar