Istället för löjrom?
Mat & dryck
  1. Anonym
    #1

    Istället för löjrom?

    Tycker löjrom är lite för dyrt & undrar vilken rom som liknar den mest, som inte kostar lika mycket?!
  2. 1
    Istället för löjrom? Tycker löjrom är lite för dyrt & undrar vilken rom som liknar den mest, som inte kostar lika mycket?!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Sikrom kommer du nog närmast med. Den smakar dock lite mer fisk än löjrom. Billigaste alternativet är stenbitsrom på burk.
  4. 2
    Sikrom kommer du nog närmast med. Den smakar dock lite mer fisk än löjrom. Billigaste alternativet är stenbitsrom på burk.
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3
    jag har aldrig smakat löjrom men till jul köpte jag Falkeskogs Finkorniga caviar och den var riktigt god så den blir det till nyår med.
  6. 3
    jag har aldrig smakat löjrom men till jul köpte jag Falkeskogs Finkorniga caviar och den var riktigt god så den blir det till nyår med.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Faktiskt, i typ en röra, så tycker jag att ishavsrom blir godast. Dessutom är den billigast av de alla tror jag. Det är den som är helt färglös.

    Tycker att svart och röd kaviar har en alltför dominerande smak i många fall.

    Jag är en löjromsälskare av stora mått, men ishavsrom är som sagt helt ok. Men helst inte i en egen klick, utan ihoprört som sagt.
  8. 4
    Faktiskt, i typ en röra, så tycker jag att ishavsrom blir godast. Dessutom är den billigast av de alla tror jag. Det är den som är helt färglös.

    Tycker att svart och röd kaviar har en alltför dominerande smak i många fall.

    Jag är en löjromsälskare av stora mått, men ishavsrom är som sagt helt ok. Men helst inte i en egen klick, utan ihoprört som sagt.
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Sikrom skulle jag nog ta, men allvarligt... Kalixlöjrom är helt outstanding, och man måste ju inte handla enorma mängder. Det räcker med en klick per skalle.
  10. 5
    Sikrom skulle jag nog ta, men allvarligt... Kalixlöjrom är helt outstanding, och man måste ju inte handla enorma mängder. Det räcker med en klick per skalle.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    Tack för den påminnelsen!!

    Har ett KILO i frysen som kom innan jul. Fördelen med att ha nordliga kunder, den skall tas fram ju....
    Pataplof!!!
    När vargar parar sig så är det för alltid!!!
    Hellre en pandabjörn än en gummibjörn!!!
    I'am like the tin man trying to find a heart. Can anyboby help me?
  12. 6
    Tack för den påminnelsen!! Har ett KILO i frysen som kom innan jul. Fördelen med att ha nordliga kunder, den skall tas fram ju....
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    Ett kilo? Mmm... Jag är avis!
  14. 7
    Ett kilo? Mmm... Jag är avis!

Liknande trådar

  1. råraka med löjrom...!
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 19:36
  2. Havskräfta och löjrom?
    By CarolinaK in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 20:56
  3. Äta löjrom???
    By anonym in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 10:46
  4. Löjrom
    By YoCheri in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 14:20
  5. Apropå löjrom
    By cat m Vilgot o Molly in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 13:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar