Min spelande
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Min spelande

    sambo

    Lätt beronde av online spel ja
    Krigsspel som han spelar online med enligt mig andra KUFAR

    Har lite svårt att förlika mig med att en 42 årig karl...

    Men tänker
    ok, han är iaf hemma,det kostar inte så mkt
    Han spelar mer då min dotter e hemma, vilket gör att hon å jag får mer ensamtid m ed varann
    Men ändå 42 år...

    Hur tänker ni?
    " Vissa behöver mer - för att få lika mycket "
  2. 1
    Min spelande sambo

    Lätt beronde av online spel ja
    Krigsspel som han spelar online med enligt mig andra KUFAR

    Har lite svårt att förlika mig med att en 42 årig karl...

    Men tänker
    ok, han är iaf hemma,det kostar inte så mkt
    Han spelar mer då min dotter e hemma, vilket gör att hon å jag får mer ensamtid m ed varann
    Men ändå 42 år...

    Hur tänker ni?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Vi pratar runt 2 kvällar per vecka a`2 timmar
  4. 2
    Vi pratar runt 2 kvällar per vecka a`2 timmar
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Tja min man sitter och skjuter nån just nu han också...Jag brukar tvinga honom att ha hörlurar så vi andra slipper ha fullt krig omkring oss. Förstår faktiskt inte nöjet alls, å andra sidan sitter jag ju här ibland. Så länge spelandet inte går över styr så får det vara okej tycker jag.
  6. 3
    Tja min man sitter och skjuter nån just nu han också...Jag brukar tvinga honom att ha hörlurar så vi andra slipper ha fullt krig omkring oss. Förstår faktiskt inte nöjet alls, å andra sidan sitter jag ju här ibland. Så länge spelandet inte går över styr så får det vara okej tycker jag.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    No biggie...
  8. 4
    No biggie...
  9. kerstimärta
    #5
    Vad är det som gör att en 42-åring inte får ha ett eget intresse som skiljer sig från dina?

    Allvarligt, vare sig man samlar frimärken, kör kortvågsradio, tittar på filmer, springer sig svettig eller spelar dator så är det ju ett intresse. Så gott som något.

    Alla i vår familj spelar. Det är hos oss ett gemensamt intresse där hela familjen samlas och umgås flera timmar flera dagar i veckan.

    Så, jag tänker: Pröva på!
  10. 5
    Vad är det som gör att en 42-åring inte får ha ett eget intresse som skiljer sig från dina?

    Allvarligt, vare sig man samlar frimärken, kör kortvågsradio, tittar på filmer, springer sig svettig eller spelar dator så är det ju ett intresse. Så gott som något.

    Alla i vår familj spelar. Det är hos oss ett gemensamt intresse där hela familjen samlas och umgås flera timmar flera dagar i veckan.

    Så, jag tänker: Pröva på!
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Battlefield?
    Min sitter i klädkammaren - med lurar.
  12. 6
    Battlefield?
    Min sitter i klädkammaren - med lurar.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Hehe precis, jag sitter ju här och det förstår sig inte min man på ett dugg... och jag greppar inte det roliga med hans spel.
  14. 7
    Hehe precis, jag sitter ju här och det förstår sig inte min man på ett dugg... och jag greppar inte det roliga med hans spel.
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    kärringfasoner/svensson fasoner
  16. 8
    kärringfasoner/svensson fasoner
  17. kerstimärta
    #9
    Att spela spel?
  18. 9
    Att spela spel?
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    va?
  20. 10
    va?
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11

    min man varvar ned med...

    ...ngt krigsspel på ps3 online ngn gång då å då - Call of Duty... ett blås-ut-hjärnan å koppla av maximalt spel helt enkelt...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  22. 11
    min man varvar ned med... ...ngt krigsspel på ps3 online ngn gång då å då - Call of Duty... ett blås-ut-hjärnan å koppla av maximalt spel helt enkelt...
  23. Medlem sedan
    Jun 2007
    #12
    Iaf det hade inte hänt om
    - vi hade gemensamt barn
    - hus
    - bäbis
  24. 12
    Iaf det hade inte hänt om
    - vi hade gemensamt barn
    - hus
    - bäbis
  25. Medlem sedan
    Aug 2005
    #13
    Jag tycker inte att det är ett dugg konstigt att folk har intresse som jag tycker verkar tråkiga. Min man har haft några intressen som jag är noll intresserad av, men så länge det roar honom så är det ju bra.

    Den tiden din man lägger ner är helt ok enligt mig. Nästan lite lite när det gäller spel
  26. 13
    Jag tycker inte att det är ett dugg konstigt att folk har intresse som jag tycker verkar tråkiga. Min man har haft några intressen som jag är noll intresserad av, men så länge det roar honom så är det ju bra.

    Den tiden din man lägger ner är helt ok enligt mig. Nästan lite lite när det gäller spel
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #14
    jag
  28. 14
    jag
  29. kerstimärta
    #15
    Vad?

    Äsch, allvarligt. Prova. Ge det en chans ett tag. Kanske det blir ett gemensamt intresse. Fast han spelar så lite så ni hinner säkert massor kul ändå!
  30. 15
    Vad?

    Äsch, allvarligt. Prova. Ge det en chans ett tag. Kanske det blir ett gemensamt intresse. Fast han spelar så lite så ni hinner säkert massor kul ändå!
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Min sambo spelar nåt rymdspel och skulle lätt kunna spela dygnet runt om det gick. Jag blir tokig på det!! Alltså han blir ibland irriterad på mig när jag pratar me dhonom, för han tycker jag STÖR! Åååh.
    Så jag tycker onlinespel är skitlökigt.
  32. 16
    Min sambo spelar nåt rymdspel och skulle lätt kunna spela dygnet runt om det gick. Jag blir tokig på det!! Alltså han blir ibland irriterad på mig när jag pratar me dhonom, för han tycker jag STÖR! Åååh.
    Så jag tycker onlinespel är skitlökigt.
  33. Medlem sedan
    Jun 2007
    #17
    Jag hade tyckt det var mer "normalt " om han ex spelat golf som intresse
    Men å andra sidan e ja gla att han e hemma å att det inte kostar så mkt
    (förutom ett nytt grafikkort för över 2000 nyss)!!!
    Jisses för att spela dataspel!!!
  34. 17
    Jag hade tyckt det var mer "normalt " om han ex spelat golf som intresse
    Men å andra sidan e ja gla att han e hemma å att det inte kostar så mkt
    (förutom ett nytt grafikkort för över 2000 nyss)!!!
    Jisses för att spela dataspel!!!
  35. kerstimärta
    #18
    Hade han inte spelat då?

    Jag och maken har två gemensamma barn, hus, stuga, hund, husvagn. Ingen bebis dock.

    Vi spelar ändå.
  36. 18
    Hade han inte spelat då?

    Jag och maken har två gemensamma barn, hus, stuga, hund, husvagn. Ingen bebis dock.

    Vi spelar ändå.
  37. Medlem sedan
    Dec 2006
    #19
    Jag tänker att det är asmuppigt att grotta ner sig i teve och dataspel. Sonen är lite så men han är sjukt social också, men han kan sitta i flera timmar och spela och det förstår jag inte ens hur man orkar göra. Hur kul kan det vara liksom? Min man spelar inte alls och inte jag och inte vår dotter heller. Skönt tycker jag.
  38. 19
    Jag tänker att det är asmuppigt att grotta ner sig i teve och dataspel. Sonen är lite så men han är sjukt social också, men han kan sitta i flera timmar och spela och det förstår jag inte ens hur man orkar göra. Hur kul kan det vara liksom? Min man spelar inte alls och inte jag och inte vår dotter heller. Skönt tycker jag.
  39. Medlem sedan
    Jan 2001
    #20
    det var inte mycket. andra spelar fotboll, innebandy eller tränar och de tär ok varför skulle inte dataspel i den mindre mängd vara ok? så tabubelagt...han har barnasinnet kvar(ja jag vet krigsspel men förstå mig rätt- fantasi)
    värre vore det om han satt där hela nätterna och inte skötte sitt jobb och var otrevlig mot dig.

    som du skrev du får egentid med dottern eller egentid bara för dig- najs

    inget att oroa sig för tycker jag
  40. 20
    det var inte mycket. andra spelar fotboll, innebandy eller tränar och de tär ok varför skulle inte dataspel i den mindre mängd vara ok? så tabubelagt...han har barnasinnet kvar(ja jag vet krigsspel men förstå mig rätt- fantasi)
    värre vore det om han satt där hela nätterna och inte skötte sitt jobb och var otrevlig mot dig.

    som du skrev du får egentid med dottern eller egentid bara för dig- najs

    inget att oroa sig för tycker jag
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Spelande son.....HJÄLP!!
    By nybörjare in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2023-03-07, 16:44
  2. Ang spelande...
    By Aquafemina in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-08-23, 10:22
  3. Tror ni den tv-spelande maken
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 17:49
  4. Trött på spelande man
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 12:52
  5. Nytt om spelande man
    By johanna83a in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 00:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar