Nagelsvamp e jag tämligen okunnig om, det enda jag kan om nagelsvamp är att på något tv program i stil med doctors eller så så var det en kille som hade fått nagelsvamp i näsan. DET tyckte jag lät hemskt obehangligt. så jag antar att det i så fall kan bli tämligen påfrestande.
12
Nagelsvamp e jag tämligen okunnig om, det enda jag kan om nagelsvamp är att på något tv program i stil med doctors eller så så var det en kille som hade fått nagelsvamp i näsan. DET tyckte jag lät hemskt obehangligt. så jag antar att det i så fall kan bli tämligen påfrestande.
och tänker inte tanken att göra det nu heller. Det ska till någon rejäl farsot innan jag bestämmer mig för att ta någon vaccination av nåt.
Nagelsvamp har jag aldrig haft så där har jag ingen susning. det låter dock inte trevligt.
Same shit different day.
Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.
Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
17
Tog inte någon spruta förra gången... och tänker inte tanken att göra det nu heller. Det ska till någon rejäl farsot innan jag bestämmer mig för att ta någon vaccination av nåt.
Nagelsvamp har jag aldrig haft så där har jag ingen susning. det låter dock inte trevligt.
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.