hej alla
_0603 Marsbarn
  1. Anonym
    #1

    hej alla

    känner inte ens igen sidan

    idag plussade jag nr 3 på väg... men blivit av me varrant så litar inte på det...

    är sååå glad, klättrar på träd mitt liv va hemskt för ett år sen eller 2 o nu växer en lite i magen oj oj oj
  2. 1
    hej alla känner inte ens igen sidan

    idag plussade jag nr 3 på väg... men blivit av me varrant så litar inte på det...

    är sååå glad, klättrar på träd mitt liv va hemskt för ett år sen eller 2 o nu växer en lite i magen oj oj oj
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Oj hej!
    Känner inte igen mig jag heller. Kikade in för första gången på ett par år. Fattar inte att vår grupp finns kvar,

    Grattis till dig till det lilla lilla! Underbart att livet ser ljusare ut för dig nu!

    Stor kram,
  4. 2
    Oj hej!
    Känner inte igen mig jag heller. Kikade in för första gången på ett par år. Fattar inte att vår grupp finns kvar,

    Grattis till dig till det lilla lilla! Underbart att livet ser ljusare ut för dig nu!

    Stor kram,
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Grattis!

    Vad spännande!

    Min lilla trea föddes för 21 dagar sedan.. sååå mysigt.
    Och alla syskonen är så faschinerade.
  6. 3
    Grattis! Vad spännande!

    Min lilla trea föddes för 21 dagar sedan.. sååå mysigt.
    Och alla syskonen är så faschinerade.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Grattis!

    Jag väntar nummer 4! Är i v.19 nu.
    Min trea var beräknad till 19/2, men kom 5/3 så jag hade bägge grupperna under favoriter. Det var inte igår man var här & kikade!

    Jag har gått igenom skilsmässa från mina tjejers pappa, men därefter träffat Mannen i mitt liv. Från att ha varit skitjobbigt måste jag säga att allt är helt fantastiskt nu, känns så oerhört roligt att få dela detta med min älskling. Det blir hans första barn, så det är extra roligt ♥

    Mina stora tjejer är jätteglada för att få ett syskon till! Min äldsta har fyllt 10, mellantjejen blir 8 i april och så då lilla Alva som fyller 5 i mars.
  8. 4
    Grattis!

    Jag väntar nummer 4! Är i v.19 nu.
    Min trea var beräknad till 19/2, men kom 5/3 så jag hade bägge grupperna under favoriter. Det var inte igår man var här & kikade!

    Jag har gått igenom skilsmässa från mina tjejers pappa, men därefter träffat Mannen i mitt liv. Från att ha varit skitjobbigt måste jag säga att allt är helt fantastiskt nu, känns så oerhört roligt att få dela detta med min älskling. Det blir hans första barn, så det är extra roligt ♥

    Mina stora tjejer är jätteglada för att få ett syskon till! Min äldsta har fyllt 10, mellantjejen blir 8 i april och så då lilla Alva som fyller 5 i mars.
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Hej hopp ! Lever gruppen fortfarande Så roligt !
    Tänk att våra små troll blir 5 år snart !!!!

    Hoppas att allt är bra med er !!

    Kramar
  10. 5
    Hej hopp ! Lever gruppen fortfarande Så roligt !
    Tänk att våra små troll blir 5 år snart !!!!

    Hoppas att allt är bra med er !!

    Kramar
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    GRATTIS!

    Tittar in här lite då och då, kanske en gång i kvartalet eller så och blir alltid lika glad när jag läser ett nytt inlägg.

    Kul att läsa om er andra också även om jag har bra koll på vissa

    kram på alla!
  12. 6
    GRATTIS!

    Tittar in här lite då och då, kanske en gång i kvartalet eller så och blir alltid lika glad när jag läser ett nytt inlägg.

    Kul att läsa om er andra också även om jag har bra koll på vissa

    kram på alla!
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    men emmie,va roligt! Grattis!! hade ingen aning!
  14. 7
    men emmie,va roligt! Grattis!! hade ingen aning!
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Grattis å lycka till med kommande trea!!
  16. 8
    Grattis å lycka till med kommande trea!!
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    å vissa väntar på att vissa ska blogga lite mera
  18. 9
    å vissa väntar på att vissa ska blogga lite mera
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10
    tack det är ljuvligt!

    Vi är tyvärr (eller nu är det ju underbart) utskrivna från barnmottagningen där vi tillbringat turbulenta dagar sedan i torsdags när vi åkte akut in med bebisen. RS. Stackars liten hon var jättedålig, men nu mår hon bra igen efter hjälp.
  20. 10
    tack det är ljuvligt!

    Vi är tyvärr (eller nu är det ju underbart) utskrivna från barnmottagningen där vi tillbringat turbulenta dagar sedan i torsdags när vi åkte akut in med bebisen. RS. Stackars liten hon var jättedålig, men nu mår hon bra igen efter hjälp.
  21. Medlem sedan
    Aug 2005
    #11
    åå va hemskt =( de där rs-viruset har man ju lyckats förtränga själv vid det här laget... Skönt att det e bättre nu iaf!
  22. 11
    åå va hemskt =( de där rs-viruset har man ju lyckats förtränga själv vid det här laget... Skönt att det e bättre nu iaf!
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12
    Ja hua vad läskligt det är. Hon föddes en månad för tidigt och vi har försökt skydda henne från det. Två månader lyckades vi sen åkte hon på det.

    Det är jätteskönt att det är över och att det gick så bra.
  24. 12
    Ja hua vad läskligt det är. Hon föddes en månad för tidigt och vi har försökt skydda henne från det. Två månader lyckades vi sen åkte hon på det.

    Det är jätteskönt att det är över och att det gick så bra.

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar