Stockholms träffen
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Stockholms träffen

    Så nu är det bestämt. Vi ses på Café Cozy vid medborgarplatsen på Söder klockan 18.30 onsdag den 26 januari. Det är helt okej för er som inte kan komma exakt att komma senare. Av erfarenhet så brukar man sitta kvar ett tag..

    Kännetecken lär nog bli våra magar. Själv kommer jag med min vita jacka.. Ska bli riktigt skoj att ses. Vore toppen om ni som planerar att dyka upp svara här så vi har lite koll på hur många vi blir..
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    Stockholms träffen Så nu är det bestämt. Vi ses på Café Cozy vid medborgarplatsen på Söder klockan 18.30 onsdag den 26 januari. Det är helt okej för er som inte kan komma exakt att komma senare. Av erfarenhet så brukar man sitta kvar ett tag..

    Kännetecken lär nog bli våra magar. Själv kommer jag med min vita jacka.. Ska bli riktigt skoj att ses. Vore toppen om ni som planerar att dyka upp svara här så vi har lite koll på hur många vi blir..
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Jag tänker dyka upp
    Mest troligt med svart jacka och definitivt med mörkt hår, glasögon och stor mage.
  4. 2
    Jag tänker dyka upp
    Mest troligt med svart jacka och definitivt med mörkt hår, glasögon och stor mage.
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    Jag kommer!
  6. 3
    Jag kommer!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Hade jättegärna kommit men då ligger jag på en strand i Thailand Får bli nästa gång....
  8. 4
    Hade jättegärna kommit men då ligger jag på en strand i Thailand Får bli nästa gång....
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    bla bla bla..

    Förresten, hälsa grattis i efterskott till din lilla 3-åring.. galet att det fyller 3 nu..
  10. 5
    bla bla bla..

    Förresten, hälsa grattis i efterskott till din lilla 3-åring.. galet att det fyller 3 nu..

Liknande trådar

  1. Stockholms träffen
    By Zarios in forum _1105 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 12:56
  2. Stockholms träffen imorron
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 08:44
  3. Stockholms träffen.
    By Jennie med T & S in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 19:46
  4. Stockholms-träffen!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 13:56
  5. Stockholms-träffen!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 07:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar