Trött, trött & åter trött... GNÄLL
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Trött, trött & åter trött... GNÄLL

    Jaa jag e så himla trött! Jag har vilat efter att jag lämnat på skolan i dag :S Jag känner mig så himla lat , men jag ska ju vila enligt vad man får för råd.. Och som i helgen har man inte kunnat vila i samma utsräckning och jag hade nog inte klarat det utan att samvetet som styrt. Jag har dåligt samvete bara att jag vilat när barnen inte är hemme. Och illamåendet försvann lite, men nu är det tilbaka som brev på posten Och det är inget kuligt när man måste göra alla"måsten" HELA tiden
    Näää nu har jag bara gnällt av mig lite...
  2. 1
    Trött, trött & åter trött... GNÄLL Jaa jag e så himla trött! Jag har vilat efter att jag lämnat på skolan i dag :S Jag känner mig så himla lat , men jag ska ju vila enligt vad man får för råd.. Och som i helgen har man inte kunnat vila i samma utsräckning och jag hade nog inte klarat det utan att samvetet som styrt. Jag har dåligt samvete bara att jag vilat när barnen inte är hemme. Och illamåendet försvann lite, men nu är det tilbaka som brev på posten Och det är inget kuligt när man måste göra alla"måsten" HELA tiden
    Näää nu har jag bara gnällt av mig lite...
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    usch vad jobbigt! än så länge är jag bara lite tröttare än normalt, men inte så mycket. förra graviditeten var jag jättetrött, så jag bara går och väntar på att det kommer bli så igen!
  4. 2
    usch vad jobbigt! än så länge är jag bara lite tröttare än normalt, men inte så mycket. förra graviditeten var jag jättetrött, så jag bara går och väntar på att det kommer bli så igen!

Liknande trådar

  1. trött,tröt åter trött
    By anna37 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 10:27
  2. Så trött, så trött.. (varning: gnäll)
    By Limsa in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 06:12
  3. Trött trött trött o åter trött
    By hanname in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 12:37
  4. Tött, trött och åter Trött!
    By CrazyMiaGirl in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 09:50
  5. Trött trött och åter trött!
    By Lille Skutt in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 22:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar