Hjärtebarn
Allvarligt sjuka
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    Hjärtebarn

    Hejsan
    Var länge sedan jag var här, men iaf så är jag en snart 35(hehe tiden rullar på) och föddes då -76. Har truncus arteriosus communis typ 2 och 2 andra fel som är korrigerade när jag var 3. Har bott i Kalmar län tills för 8 år sedan.
    Har en dotter som är snart 13 år och tänkte att det kanske är någon som har funderingar som jag kanske kan vara till hjälp med.

    Opererades i Lund och var på barnkardiologi tills jag var 25, då de inte hade nån speciell kunskap om vissa hjärtfel. Därefter startades Guch och de flyttade över mig till det registret. Jag har flyttat och går på Guch i Göteborg.
    Mvh Madeleine
  2. 1
    Hjärtebarn Hejsan
    Var länge sedan jag var här, men iaf så är jag en snart 35(hehe tiden rullar på) och föddes då -76. Har truncus arteriosus communis typ 2 och 2 andra fel som är korrigerade när jag var 3. Har bott i Kalmar län tills för 8 år sedan.
    Har en dotter som är snart 13 år och tänkte att det kanske är någon som har funderingar som jag kanske kan vara till hjälp med.

    Opererades i Lund och var på barnkardiologi tills jag var 25, då de inte hade nån speciell kunskap om vissa hjärtfel. Därefter startades Guch och de flyttade över mig till det registret. Jag har flyttat och går på Guch i Göteborg.
    Mvh Madeleine
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Fick en sida för hjärtebarn här på AFF.
  4. 2
    Fick en sida för hjärtebarn här på AFF.
  5. Anonym
    #3
    Jag har en son som har/hade en missbildning på hjärtat och hål i en kammare. Han blev opererat när han var en vecka gammal och ska igen runt 2 års ålder.

    Tror att det är värst för oss föräldrar att se honom lida ( han mår toppen nu ) efter och så.
    Nu är jag orolig hur vi ska klara nästa gång!!! Tror du att barnen upplever det lika starkt som oss?
    Vi tyckte det va värst att så många barnskötare/ morskor skulle hela tiden gulla/ pilla på vårt lilla barn.
    Känner så fortfarande, läkare går bra men för närgångna sköterskor!!! Blä!!
  6. 3
    Jag har en son som har/hade en missbildning på hjärtat och hål i en kammare. Han blev opererat när han var en vecka gammal och ska igen runt 2 års ålder.

    Tror att det är värst för oss föräldrar att se honom lida ( han mår toppen nu ) efter och så.
    Nu är jag orolig hur vi ska klara nästa gång!!! Tror du att barnen upplever det lika starkt som oss?
    Vi tyckte det va värst att så många barnskötare/ morskor skulle hela tiden gulla/ pilla på vårt lilla barn.
    Känner så fortfarande, läkare går bra men för närgångna sköterskor!!! Blä!!

Liknande trådar

  1. Auktioner för hjärtebarn
    By Abbes pappa in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-03, 08:59
  2. Auktioner för hjärtebarn
    By Abbes pappa in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 19:16
  3. Auktioner för hjärtebarn
    By Abbes pappa in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-12, 19:15
  4. Hjärtebarn?
    By anonymt namn in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 14:47
  5. Vårt hjärtebarn....
    By Anette R in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 09:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar