Piamedfyra
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Piamedfyra

    Hur har det gått? Har tänkt mycket på dig och varit här inne flera gånger för att se hur du mår och om du fått något svar om huvudet.
    Håller tummarna stenhårt för att allt är bra med dig. Många kramar!
    Mamma till världens finaste döttrar, Maja 22/5 -07 och Ellen 27/7 -10.

    Följ vår vardag på bloggen : http://vartvardagsliv.blogg.se/
  2. 1
    Piamedfyra Hur har det gått? Har tänkt mycket på dig och varit här inne flera gånger för att se hur du mår och om du fått något svar om huvudet.
    Håller tummarna stenhårt för att allt är bra med dig. Många kramar!
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Hej!
    Jo det knallar på. Huvudet e fortfarande inte ok o den 26 januari ska jag till neurologen, igen. Det är förvisso inte sämre/mer än förut men heller inte bättre/mindre. Svimmar till o från o synen är INTE ok.
  4. 2
    Hej!
    Jo det knallar på. Huvudet e fortfarande inte ok o den 26 januari ska jag till neurologen, igen. Det är förvisso inte sämre/mer än förut men heller inte bättre/mindre. Svimmar till o från o synen är INTE ok.
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Stackare!! Måste vara hemskt!!

    Vad säger läkarna då? Vet de inte alls vad det kan vara?

    Håller tummarna att du blir bra snart. Hur långt tid är det kvar till bf? (tänker om det kan vara graviditetsrelaterat..)

    Kramar
  6. 3
    Stackare!! Måste vara hemskt!!

    Vad säger läkarna då? Vet de inte alls vad det kan vara?

    Håller tummarna att du blir bra snart. Hur långt tid är det kvar till bf? (tänker om det kan vara graviditetsrelaterat..)

    Kramar
  7. Medlem sedan
    May 2010
    #4
    Hej igen!
    Är beräknad till den 26 februari. Mina värden, såsom blodtryck, urinprov o hb är kanonbra så min BM tror inte att det är relaterat till just graviditeten. Har haft havandeskapsförgiftning, -93 med min första, så jag vet på ett ungefär hur det startar...
    Återkommer igen om hur det blir/är. Eller önska mig en ngt tidigare född bebis så kanske jag kan slappna av på ngt vis.
  8. 4
    Hej igen!
    Är beräknad till den 26 februari. Mina värden, såsom blodtryck, urinprov o hb är kanonbra så min BM tror inte att det är relaterat till just graviditeten. Har haft havandeskapsförgiftning, -93 med min första, så jag vet på ett ungefär hur det startar...
    Återkommer igen om hur det blir/är. Eller önska mig en ngt tidigare född bebis så kanske jag kan slappna av på ngt vis.

Liknande trådar

  1. Piamedfyra
    By Nina m. Maja & Ellen in forum _0705 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-03, 18:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar