Vi ska ha en trea!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Vi ska ha en trea!

    Det var väldigt länge sedan jag tittade in här. Nu har jag börjat hänga här på AFF igen för vi ska ha barn igen i slutet på juli. Kommer ihåg hur mysigt jag hade med er när vi väntade tillsammans.
    Igår var vi på KUB en så underbar upplevelse att få se bebben sparka runt och allt såg bra ut. Fick risken 1:20000 för alla tre kromosomavvikelserna.
    Lite svårt att tänka sig att vi ska ha en bebis i familjen. Nu har ju vår 06:a varit den lille och så ska han bli storebror. Blir nog en omställning.
    myssli med S 2003 & V 2006
  2. 1
    Vi ska ha en trea! Det var väldigt länge sedan jag tittade in här. Nu har jag börjat hänga här på AFF igen för vi ska ha barn igen i slutet på juli. Kommer ihåg hur mysigt jag hade med er när vi väntade tillsammans.
    Igår var vi på KUB en så underbar upplevelse att få se bebben sparka runt och allt såg bra ut. Fick risken 1:20000 för alla tre kromosomavvikelserna.
    Lite svårt att tänka sig att vi ska ha en bebis i familjen. Nu har ju vår 06:a varit den lille och så ska han bli storebror. Blir nog en omställning.
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Åh grattis vad kul! Då har du kommit en bit på väg nu då. Lycka till!
  4. 2
    Åh grattis vad kul! Då har du kommit en bit på väg nu då. Lycka till!

Liknande trådar

  1. När kom er trea?
    By anna bf 13/9 in forum Många barn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 19:27
  2. En trea?
    By Knasan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 13:54
  3. En trea - när??
    By havrekaka in forum Många barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 22:17
  4. En trea!
    By Mamijo in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 21:50
  5. Oj, en trea!
    By ojdå in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar