Klämt finger
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Klämt finger

    Min pojk klämde ena fingret i bildörren 3 dagar före sin 4 årsdag. Det blev ett besök på VC ( en akuttid). Där dom fick ta bort all hud sin var löst. Samt att nu håller hans nagel på att släppa. Men han är tapper min lille gosse. Han sa när han klämt sig att - Mamma , det gör inget ont. Ska vi tro på det, när man har klämt sig precis vid nagelbandet
    Fem fingrar ska skydda dig
    Ett i månen,
    Ett i solen,
    Ett i polstjärnan bakom molnen
    Ett i hopp, och ett i tro.



    Mattias 061230 Jennie 081229
  2. 1
    Klämt finger Min pojk klämde ena fingret i bildörren 3 dagar före sin 4 årsdag. Det blev ett besök på VC ( en akuttid). Där dom fick ta bort all hud sin var löst. Samt att nu håller hans nagel på att släppa. Men han är tapper min lille gosse. Han sa när han klämt sig att - Mamma , det gör inget ont. Ska vi tro på det, när man har klämt sig precis vid nagelbandet
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Usch då!! Stackars liten. Jag minns när min större pojke Sebastian klämde fingrarna i bildörren. Han fick gå med gipsad hand ett par veckor. Bara tummen tittade fram och den sög han på så det var tur. Han vara bara 2,5 år då. Hoppas din lilles finger är bättre nu!
  4. 2
    Usch då!! Stackars liten. Jag minns när min större pojke Sebastian klämde fingrarna i bildörren. Han fick gå med gipsad hand ett par veckor. Bara tummen tittade fram och den sög han på så det var tur. Han vara bara 2,5 år då. Hoppas din lilles finger är bättre nu!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Ja, nu är den gamla nageln borta och en ny är på plats(dock inte riktigt stark som den gamla än) skinnet ser jätte fint ut
  6. 3
    Ja, nu är den gamla nageln borta och en ny är på plats(dock inte riktigt stark som den gamla än) skinnet ser jätte fint ut

Liknande trådar

  1. Klämt fingret...
    By CochE in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 02:02
  2. klämt på vagnar
    By Isabella o Alva in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-18, 11:38
  3. Har klämt lite
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 21:38
  4. Nu har jag klämt i mig en glas
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 21:59
  5. Klämt finger
    By Murriz in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 20:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar