Underbart att ni fortfarande finns kvar!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Underbart att ni fortfarande finns kvar!

    Hej alla underbara!!

    Det är verkligen skitkul att ni fortfarande finns kvar här alltså. Nu ska jag bannemig skutta in igen. Bara möka mig in bland er igen )) Hoppas att det är ok.
    Min lycka är att se mina barns hjärtan skratta. /K
  2. 1
    Underbart att ni fortfarande finns kvar! Hej alla underbara!!

    Det är verkligen skitkul att ni fortfarande finns kvar här alltså. Nu ska jag bannemig skutta in igen. Bara möka mig in bland er igen )) Hoppas att det är ok.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Det är fullständigt strålande

    för så lite fart som det är här inne, är jag rädd att de klappar ihop oss snart. Och DET vore synd.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    Det är fullständigt strålande för så lite fart som det är här inne, är jag rädd att de klappar ihop oss snart. Och DET vore synd.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    jamen så är det nog, tyvärr. Jag tror vi kommer att läggas ner om inte allt för länge för här händer nästan ingenting. Trist
  6. 3
    jamen så är det nog, tyvärr. Jag tror vi kommer att läggas ner om inte allt för länge för här händer nästan ingenting. Trist
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Så vad gör vi?

    Vi kanske skulle lägga lite krut på att liva upp plejset. =) Många av oss har ju ändå kontakt annorstädes, men just såna här oh-finns-ni-kvar-vad-kul tappar man ju rakt av om snacket läggs ner. Och det vill jag INTE.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    Så vad gör vi? Vi kanske skulle lägga lite krut på att liva upp plejset. =) Många av oss har ju ändå kontakt annorstädes, men just såna här oh-finns-ni-kvar-vad-kul tappar man ju rakt av om snacket läggs ner. Och det vill jag INTE.
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    inte jag heller. Därför daskar jag in enkät eller fråga då och då, för att hålla det igång. Vi har ju ändå gått igenom en hel del tillsammans.
    Ser fram emot morgondagen
  10. 5
    inte jag heller. Därför daskar jag in enkät eller fråga då och då, för att hålla det igång. Vi har ju ändå gått igenom en hel del tillsammans.
    Ser fram emot morgondagen
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6
    Det är jättebra att du gör det! Jag tittar in ofta, och skriver något lite då och nu. Jag vill verkligen att det här snacket ska få vara kvar, för mig har det en alldeles speciell plats i mitt hjärta!
  12. 6
    Det är jättebra att du gör det! Jag tittar in ofta, och skriver något lite då och nu. Jag vill verkligen att det här snacket ska få vara kvar, för mig har det en alldeles speciell plats i mitt hjärta!
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Vi får minsann ta vårt ansvar )) Jag ska komma hit oftare, jag lovar...
  14. 7
    Vi får minsann ta vårt ansvar )) Jag ska komma hit oftare, jag lovar...
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8
    Jättekul! Tittar in här alldeles för sällan men nu ska det bli ändring på det! Det vore så synd om vi försvann härifrån.
  16. 8
    Jättekul! Tittar in här alldeles för sällan men nu ska det bli ändring på det! Det vore så synd om vi försvann härifrån.

Liknande trådar

  1. Fortfarande kvar.....
    By hoppfull in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 14:45
  2. Jag är fortfarande kvar
    By babysugen in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 00:03
  3. Vi är fortfarande kvar...
    By Lola_79 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-31, 18:06
  4. Fortfarande kvar!
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 20:56
  5. Fortfarande kvar :o(
    By Bella m 5 barn in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar