Flyttstädning !!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Dec 2010
    #1

    Flyttstädning !!

    Finns det något tråkigare än flyttstädning ? Nä, jag tror inte det. För nu städar jag ju till nån annan . Jag kommer ju inte att få glädjen av det.
    Men när huset är överlämnat till dom nya ägarna då ska jag försöka ta det lugnt . Och måtte det dröja länge innan jag ska flytta igen . Eller så får jag hoppas att jag har råd med en städfirma.
    Samtidigt som vi nu håller på att avsluta i det gamla så vill jag få lite extra ordning i min lya. För på lördag fyller min store son 20 år och vi ska ha kalas. Men det ska nog fixa sig.
  2. 1
    Flyttstädning !! Finns det något tråkigare än flyttstädning ? Nä, jag tror inte det. För nu städar jag ju till nån annan . Jag kommer ju inte att få glädjen av det.
    Men när huset är överlämnat till dom nya ägarna då ska jag försöka ta det lugnt . Och måtte det dröja länge innan jag ska flytta igen . Eller så får jag hoppas att jag har råd med en städfirma.
    Samtidigt som vi nu håller på att avsluta i det gamla så vill jag få lite extra ordning i min lya. För på lördag fyller min store son 20 år och vi ska ha kalas. Men det ska nog fixa sig.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    RUT-avdrag !!

    Jaja, det är inte gratis i alla fall men det gör det något så när rimligt att leja ut tjänsten att flyttstäda - om man tycker att det är för trist alltså.

    Men grattis till att snart ha flyttat till något eget!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    RUT-avdrag !! Jaja, det är inte gratis i alla fall men det gör det något så när rimligt att leja ut tjänsten att flyttstäda - om man tycker att det är för trist alltså.

    Men grattis till att snart ha flyttat till något eget!
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Tack för tipset!

    Ska ju själv flytta senare i år & har funderat mycket kring om jag skulle kosta på mig att slippa flyttstäda själv... RUT-avdrag hade jag inte en tanke på förrän nu då jag läste ditt inlägg . Tack Ch!!!
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  6. 3
    Tack för tipset! Ska ju själv flytta senare i år & har funderat mycket kring om jag skulle kosta på mig att slippa flyttstäda själv... RUT-avdrag hade jag inte en tanke på förrän nu då jag läste ditt inlägg . Tack Ch!!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4
    Den där RUT tänkte vi inte på .Men nu är huset tömt och städat. Bara lite sommardäck och andra små saker i garaget som vi tar på lördag .
    Nu börjar det nya livet och det känns helt ok .
  8. 4
    Den där RUT tänkte vi inte på .Men nu är huset tömt och städat. Bara lite sommardäck och andra små saker i garaget som vi tar på lördag .
    Nu börjar det nya livet och det känns helt ok .

Liknande trådar

  1. Flyttstädning
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:57
  2. Flyttstädning
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 19:40
  3. Flyttstädning...
    By MattiasLj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 18:43
  4. Flyttstädning
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 22:30
  5. Flyttstädning!
    By Velma in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar