kisskydd osv?
Sängvätning & inkontinens
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    kisskydd osv?

    Var är det man kan få sånt utskrivet av? Sist fick jag av bvc sköterskan men nu Har vi flyttat och han går ju inte på bvc längre.
  2. 1
    kisskydd osv? Var är det man kan få sånt utskrivet av? Sist fick jag av bvc sköterskan men nu Har vi flyttat och han går ju inte på bvc längre.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Vissa distriktssköterskor tror jag har rätt att skriva ut, annars måste man kontakta läkare på vårdcentral eller barnmottagning. Kolla med er vårdcentral.
  4. 2
    Vissa distriktssköterskor tror jag har rätt att skriva ut, annars måste man kontakta läkare på vårdcentral eller barnmottagning. Kolla med er vårdcentral.
  5. Salander
    #3
    Distriktssköterskan hjälper till med det
  6. 3
    Distriktssköterskan hjälper till med det
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    På vår VC finns en speciell ssk som har hand om inkontinensproblem, dvs det är samlat hos en specifik person.
    Ring din vårdcentral så kan de hänvisa till rätt person!

    Jag försökte först via den lokala distriktssköterskan, men hon lyckades inte beställa rätt sorts kisskydd.
  8. 4
    På vår VC finns en speciell ssk som har hand om inkontinensproblem, dvs det är samlat hos en specifik person.
    Ring din vårdcentral så kan de hänvisa till rätt person!

    Jag försökte först via den lokala distriktssköterskan, men hon lyckades inte beställa rätt sorts kisskydd.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Tack för svaren! Ringde vc o fick en tid till distriktssköterskan.
  10. 5
    Tack för svaren! Ringde vc o fick en tid till distriktssköterskan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar