4 veckor kvar till BF
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    4 veckor kvar till BF

    Japp nu är det ca 4 v kvar till beräknad fölossning och shoppandet är i full gång. Har köpt en ny dubbelvagn Teutonia så att både Melina och bebisen kan vara bredvid varandra. Bebisen får ligga i en mjuklift. Imorgon blir det nog IKEA för att köpa en ny säng till Melina. Hon sover fortfarande i spjälsängen men den ska ju bebisen få. Sen blir det väl lite fler handdukar och sängklader. Jag har även köpt en kombibil för att få plats med dubbelvagnen och då behövde jag en ny bilbarnstol till Melina i den bilen också. Så nu har vi 3 st till henne. En i min bil, en i sambons bil eftersom han lämnar på dagis och en i mammas bil som hämtar på dagis.
    Puuuhhh, det är inte billigt med barn. Men oj så goa dom är.
  2. 1
    4 veckor kvar till BF Japp nu är det ca 4 v kvar till beräknad fölossning och shoppandet är i full gång. Har köpt en ny dubbelvagn Teutonia så att både Melina och bebisen kan vara bredvid varandra. Bebisen får ligga i en mjuklift. Imorgon blir det nog IKEA för att köpa en ny säng till Melina. Hon sover fortfarande i spjälsängen men den ska ju bebisen få. Sen blir det väl lite fler handdukar och sängklader. Jag har även köpt en kombibil för att få plats med dubbelvagnen och då behövde jag en ny bilbarnstol till Melina i den bilen också. Så nu har vi 3 st till henne. En i min bil, en i sambons bil eftersom han lämnar på dagis och en i mammas bil som hämtar på dagis.
    Puuuhhh, det är inte billigt med barn. Men oj så goa dom är.
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    å vad spännande! Lycka till!
  4. 2
    å vad spännande! Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Så spännande! Det kan ju hända att du redan fått nu när jag skriver.
    Hoppas att stora Lilltjejen blir glad över sin nya säng så hon inte blir avis att bebisen får den.
    Vi har också fortfarande kvar spjälsängen. Vet inte riktigt när det är dax att byta. Hon trivs bra i den och klättrar inte ur... konstigt nog.
  6. 3
    Så spännande! Det kan ju hända att du redan fått nu när jag skriver.
    Hoppas att stora Lilltjejen blir glad över sin nya säng så hon inte blir avis att bebisen får den.
    Vi har också fortfarande kvar spjälsängen. Vet inte riktigt när det är dax att byta. Hon trivs bra i den och klättrar inte ur... konstigt nog.
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    spännande
    ja det är mycket som behövs
    hoppas att allt går bra.
  8. 4
    spännande
    ja det är mycket som behövs
    hoppas att allt går bra.

Liknande trådar

  1. 2 veckor kvar till bf
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-26, 21:28
  2. 3 veckor kvar till rul :)
    By Trelleborgstjej in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-10, 07:00
  3. 2 veckor kvar till BF!
    By Mamma1979 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-24, 10:59
  4. 3 veckor kvar till bf.
    By -malin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 19:51
  5. 2 veckor kvar till bf
    By nisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 15:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar