Efter sju bedrövelser
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Efter sju bedrövelser

    är jag nu gravid och har väl börjat fatta att jag är det också. Jag är i v 28. Fick missfall i maj 2010 och då upptäckte dom ett myom som skulle göra det svårt för mig att bli gravid, så jag gav upp hoppet. Men blev gravid och det är mycket svårt att tro på det. Svårt att vara glad, men jag är glad, mycket glad.

    Det är en tjej jag har i magen. Känns mycket roligt.

    Hur är det med er andra?
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  2. 1
    Efter sju bedrövelser är jag nu gravid och har väl börjat fatta att jag är det också. Jag är i v 28. Fick missfall i maj 2010 och då upptäckte dom ett myom som skulle göra det svårt för mig att bli gravid, så jag gav upp hoppet. Men blev gravid och det är mycket svårt att tro på det. Svårt att vara glad, men jag är glad, mycket glad.

    Det är en tjej jag har i magen. Känns mycket roligt.

    Hur är det med er andra?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Ååh, vad kul att höra!! Jag är jätteglad för din skull!!!


    /fd Dixel
  4. 2
    Ååh, vad kul att höra!! Jag är jätteglad för din skull!!!


    /fd Dixel
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Jag glömde ju svara hur det är med oss. Vi har haft rätt rejäl bergodalbana de senaste åren men vi har hunnit med mycket . Kaotiskt, galet, jobbigt, stressigt, helt nödvändigt och faktiskt en massa underbart, roligt, fantastiskt och väldigt väldigt lärorikt har vi fått vara med om. Som livet i mest fast med uppskruvad volym ungefär .
  6. 3
    Jag glömde ju svara hur det är med oss. Vi har haft rätt rejäl bergodalbana de senaste åren men vi har hunnit med mycket . Kaotiskt, galet, jobbigt, stressigt, helt nödvändigt och faktiskt en massa underbart, roligt, fantastiskt och väldigt väldigt lärorikt har vi fått vara med om. Som livet i mest fast med uppskruvad volym ungefär .
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Åh vad roligt!

    Åh, vad skönt att höra!!!! Jag kommer aldrig att glömma dig och lilla Agnes och din skräck inför förlossningen med Adam. Vad härligt att du har en liten tjej i magen! Stor kram!!!! Sanna, som följdes åt på bli gravid-forumet och sen blev gravid kort efter dig.
  8. 4
    Åh vad roligt! Åh, vad skönt att höra!!!! Jag kommer aldrig att glömma dig och lilla Agnes och din skräck inför förlossningen med Adam. Vad härligt att du har en liten tjej i magen! Stor kram!!!! Sanna, som följdes åt på bli gravid-forumet och sen blev gravid kort efter dig.

Liknande trådar

  1. Efter sju bedrövelser
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-27, 20:06
  2. Gravid efter dagen-efter-piller?
    By Anonym1 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 19:25
  3. Gravid efter dagen efter piller?
    By Anonym1 in forum Abort
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 18:57
  4. Blöder efter dagen efter piller
    By Undrande in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 14:46
  5. blödningar efter dagen-efter-piller
    By törnrosa in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 13:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar