´HJÄLP!
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    ´HJÄLP!

    Hejsan!
    Jag blir så himla trött på min son! Eller förtvivlad... han går i ettan har varit lite till o fr med uppförandet, vi har pratat jätte mkt med hans fröken o frågar naturligtvis hemma hur dagen har varit! NU har det varit lugnt ett tag han har lekt sköter skoluppgifter jätte bra, mkt kompisar MEN när kvällen kommer så får han ont i magen, säger han! Varför, ju för han kanske har kramat en klasskamrat hårt, el nypt honom i armen el tagit dens penna el putt på stolsbenet är ngn skall sätta sig osv alltså inget allvarligt alls! Men det verkar nästan som han vill ha igång mig, (han vill inte prata med pappa). Jag har sagt att jag vill höra roliga saker lika så för han mkt uppmärksamhet hemma med kramar o lekar o spel osv men detta ältandet... det gör mig knäpp. Ngn som har ngt råd att ge funderar på att prata med hans fröken igen, för att höra o få råd hur jag skall gå vidare! Detta tar mkt tid från hans syskon o jag vet inte om han har kommit på det!
    Kram
  2. 1
    ´HJÄLP! Hejsan!
    Jag blir så himla trött på min son! Eller förtvivlad... han går i ettan har varit lite till o fr med uppförandet, vi har pratat jätte mkt med hans fröken o frågar naturligtvis hemma hur dagen har varit! NU har det varit lugnt ett tag han har lekt sköter skoluppgifter jätte bra, mkt kompisar MEN när kvällen kommer så får han ont i magen, säger han! Varför, ju för han kanske har kramat en klasskamrat hårt, el nypt honom i armen el tagit dens penna el putt på stolsbenet är ngn skall sätta sig osv alltså inget allvarligt alls! Men det verkar nästan som han vill ha igång mig, (han vill inte prata med pappa). Jag har sagt att jag vill höra roliga saker lika så för han mkt uppmärksamhet hemma med kramar o lekar o spel osv men detta ältandet... det gör mig knäpp. Ngn som har ngt råd att ge funderar på att prata med hans fröken igen, för att höra o få råd hur jag skall gå vidare! Detta tar mkt tid från hans syskon o jag vet inte om han har kommit på det!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Jag tycker

    att du ska prata med fröken och höra hur de ser på de och om de märker något av det .
    Sen kan de säkert ha något råd också, förhoppningsvis

    Kan ju vara så att han vill ha mer uppmärksamhet från dej och då får man ju försöka fundera ut vad det kan bero på ...

    Hoppas hoppas de löser sig snart, de har ju sina olika perioder så det behöver ju inte vara något stort problem heller MEN man ska ju alltid försöka reda ut de iaf.

    Kram kram
  4. 2
    Jag tycker att du ska prata med fröken och höra hur de ser på de och om de märker något av det .
    Sen kan de säkert ha något råd också, förhoppningsvis

    Kan ju vara så att han vill ha mer uppmärksamhet från dej och då får man ju försöka fundera ut vad det kan bero på ...

    Hoppas hoppas de löser sig snart, de har ju sina olika perioder så det behöver ju inte vara något stort problem heller MEN man ska ju alltid försöka reda ut de iaf.

    Kram kram
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Tack för uppmuntran, skall försöka fundera ut ngt!
    Kram
  6. 3
    Tack för uppmuntran, skall försöka fundera ut ngt!
    Kram

Liknande trådar

  1. Men hjälp gravid igen, namn hjälp tack
    By sötismamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 08:40
  2. Hjälp hjälp..torka dunjacka..
    By oja39 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-29, 14:07
  3. Hjälp hjälp och lite mera hjälp
    By Meggie in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 17:31
  4. Hjälp bullarna jäser inte... HJÄLP!
    By Karolina in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:02
  5. Hjälp ursäkta men måste ha snabb hjälp
    By Lisa in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar