Har era gjort sina
_95 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Har era gjort sina

    val nu ?
    Antar att de närmar sig slutdatum för de flesta nu ? Eller är de rentav samma datum överallt , 1 mars ? Ska de gå på närmsta gymnasiet eller pendla eller flytta?

    ja ja , sonen har iaf sökt in på Samhäll/media här hemma på gymnasiet där vi bor.

    Känns som de kommer passa honom bra. Samhällsämnena hör till favoriterna och han pysslar mkt med att filma,redig. osv .
    Hoppas det blir bra !
  2. 1
    Har era gjort sina val nu ?
    Antar att de närmar sig slutdatum för de flesta nu ? Eller är de rentav samma datum överallt , 1 mars ? Ska de gå på närmsta gymnasiet eller pendla eller flytta?

    ja ja , sonen har iaf sökt in på Samhäll/media här hemma på gymnasiet där vi bor.

    Känns som de kommer passa honom bra. Samhällsämnena hör till favoriterna och han pysslar mkt med att filma,redig. osv .
    Hoppas det blir bra !
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Min tös har nästan bestämt sig. Förstahandsvalet blir estetiskt program med mediainriktning på en mindre friskola i stan. Andrahandsvalet blir samma program men på en stor kommunal skola. Jag tror båda skolorna kan funka för henne och programmet verkar helt rätt.

    Makens söner funderar främst på tekniskt program, men med olika inriktningar. Den ene vill bli arkitekt och den andre vill bli speldesigner. De har dock inte bestämt vilka skolor de helst vill gå på ännu..
  4. 2
    Min tös har nästan bestämt sig. Förstahandsvalet blir estetiskt program med mediainriktning på en mindre friskola i stan. Andrahandsvalet blir samma program men på en stor kommunal skola. Jag tror båda skolorna kan funka för henne och programmet verkar helt rätt.

    Makens söner funderar främst på tekniskt program, men med olika inriktningar. Den ene vill bli arkitekt och den andre vill bli speldesigner. De har dock inte bestämt vilka skolor de helst vill gå på ännu..
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Felix har sökt NT-gymnasiet.

    Han vill gå här i samma kommun, vilket jag tror passar honom. Han har svårt nog med motivationen, så att behöva ta sig långt tror jag skulle förstöra mycket.
  6. 3
    Felix har sökt NT-gymnasiet. Han vill gå här i samma kommun, vilket jag tror passar honom. Han har svårt nog med motivationen, så att behöva ta sig långt tror jag skulle förstöra mycket.
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4
    Mattias har sökt ivprogrammet med inriktning Asperger.Han har nu fått sina diagnoser som är atypisk autism och ADD. jag hoppas han kommer in i vår kommun så han slipper åka,han åker inte tåg och buss själv.
  8. 4
    Mattias har sökt ivprogrammet med inriktning Asperger.Han har nu fått sina diagnoser som är atypisk autism och ADD. jag hoppas han kommer in i vår kommun så han slipper åka,han åker inte tåg och buss själv.

Liknande trådar

  1. Dag 3 har sina sidor, dag 4 har sina...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-25, 17:59
  2. Nu har jag gjort nâgot jag aldrig gjort
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 20:47
  3. Någon som gjort sina egna runor?
    By heidun in forum Föräldraskap
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 16:44
  4. Kan man sina?
    By Bombina in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 11:37
  5. Var kan man klä om sina..
    By Linda snart Wilk in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 17:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar