Vad ska din 07:a göra i dag?
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Vad ska din 07:a göra i dag?

    Min lille jobbige skitunge ligger och äter vällingfrukost i sängen nu. (Jag önskar han slutade tjata om flaskan....hans lata mammas fel?? Fy tusan vad trött jag är, sömnbrist!)

    Han ska åka till stugan med sin pappa i dag. MEN det är -30 ute så kanske resan ställs in. Men planen är stugan och det kan mycket väl bli varmare ute senare under dagen så då åker dom. Då får han träffa fammo och faffa också.

    Vad ska din 07:a göra i dag? (den dag du läser detta!)
    Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga.

    Jag bloggar: http://idennaljuvasommartid.blogg.se
  2. 1
    Vad ska din 07:a göra i dag? Min lille jobbige skitunge ligger och äter vällingfrukost i sängen nu. (Jag önskar han slutade tjata om flaskan....hans lata mammas fel?? Fy tusan vad trött jag är, sömnbrist!)

    Han ska åka till stugan med sin pappa i dag. MEN det är -30 ute så kanske resan ställs in. Men planen är stugan och det kan mycket väl bli varmare ute senare under dagen så då åker dom. Då får han träffa fammo och faffa också.

    Vad ska din 07:a göra i dag? (den dag du läser detta!)
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Idag ska min 07:a följa med mig och sin far och leta efter en bra färg till köket. Vi ska "snabbrenovera". Eller egentligen ska vi inte renovera alls, vi ska bara fräscha upp lite. Köket känns så "mulet" och grått så vi tänkte kladda på en gräddvit färg på väggen istället för den grå som sitter där nu.

    Vår 07:a får snällt följa med.
  4. 2
    Idag ska min 07:a följa med mig och sin far och leta efter en bra färg till köket. Vi ska "snabbrenovera". Eller egentligen ska vi inte renovera alls, vi ska bara fräscha upp lite. Köket känns så "mulet" och grått så vi tänkte kladda på en gräddvit färg på väggen istället för den grå som sitter där nu.

    Vår 07:a får snällt följa med.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    I dag är Lilleman ute och åker Bob med sin tonårige storebror. -5 grader och mycket snö ännu.
  6. 3
    I dag är Lilleman ute och åker Bob med sin tonårige storebror. -5 grader och mycket snö ännu.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Ojoj, snö fortfarande??? Här har vårvärmen börjat smyga fram. Snön är borta och nu väntar lilleman på att sopbilen ska komma och ta upp allt grus så han kan få plocka fram sin sparkcykel..
  8. 4
    Ojoj, snö fortfarande??? Här har vårvärmen börjat smyga fram. Snön är borta och nu väntar lilleman på att sopbilen ska komma och ta upp allt grus så han kan få plocka fram sin sparkcykel..
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Ja vi bor ju långt upp. Snöskotersäsongen har börjat nu. Vi har mkt snö en bra bit i April och snöfritt någon gång efter 1-2 veckor i Maj. 1a maj får barnen ta ut cyklarna för då är alla skrymmande snöhögar iaf borta.
  10. 5
    Ja vi bor ju långt upp. Snöskotersäsongen har börjat nu. Vi har mkt snö en bra bit i April och snöfritt någon gång efter 1-2 veckor i Maj. 1a maj får barnen ta ut cyklarna för då är alla skrymmande snöhögar iaf borta.

Liknande trådar

  1. göra nu eller göra sen ??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-03-04, 10:53
  2. Att göra eller inte göra
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 11:30
  3. Vad ska jag göra (3)
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 20:14
  4. 8-åringar - göra o icke göra -
    By Inem2 in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 22:19
  5. vad får man göra å inte göra?
    By madicken in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 16:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar