Vikt (min egen).
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Vikt (min egen).

    Idag är jag så glad, för jag har äntligen nått tillbaka till den vikt jag hade innan jag blev gravid! Delvis kan jag säkert tacka de fyra omgångar magsjuka som familjen drabbats av sen lillen började dagis i mitten på januari. Iofs har jag själv bara blivit sjuk två ggr men att resten av familjen kräks och ja... ni vet... gör inte direkt under för aptiten.

    Jag gick ju upp över 30 kg under min graviditet så jag var inte säker på att jag skulle lyckas bli av med alla de kilona någonsin. Men nu så! Och det har inte bara med magsjukorna att göra, jag har gått ner ganska så kontinuerligt hela tiden i jämn takt. Fick en liten extra skjuts med ett par tre kilon så här på slutet bara. :-)

    När vi alla är friska igen ska jag fira, med något riktig onyttigt och gott. Hihi.

    Kram!
  2. 1
    Vikt (min egen). Idag är jag så glad, för jag har äntligen nått tillbaka till den vikt jag hade innan jag blev gravid! Delvis kan jag säkert tacka de fyra omgångar magsjuka som familjen drabbats av sen lillen började dagis i mitten på januari. Iofs har jag själv bara blivit sjuk två ggr men att resten av familjen kräks och ja... ni vet... gör inte direkt under för aptiten.

    Jag gick ju upp över 30 kg under min graviditet så jag var inte säker på att jag skulle lyckas bli av med alla de kilona någonsin. Men nu så! Och det har inte bara med magsjukorna att göra, jag har gått ner ganska så kontinuerligt hela tiden i jämn takt. Fick en liten extra skjuts med ett par tre kilon så här på slutet bara. :-)

    När vi alla är friska igen ska jag fira, med något riktig onyttigt och gott. Hihi.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Grattis! Jag har själv aldrig varit gravid, men lyckades nyligen få tillbaka min gamla vikt som jag hade i högstadiet!
  4. 2
    Grattis! Jag har själv aldrig varit gravid, men lyckades nyligen få tillbaka min gamla vikt som jag hade i högstadiet!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Grattis
    här är jag på vikten jag han gå ner till i mellan graviditerna men inte den vikt jag hade 4 år sedan men mitt mål är 75 kg men en glädje nivå på under 80 kg men sen i julas har det gått dåligt och gått upp 3 kg så nu är jag på de där jobbiga 85 kg igen

    Men toppen grattis till er alla att nu mår bra igen
  6. 3
    Grattis
    här är jag på vikten jag han gå ner till i mellan graviditerna men inte den vikt jag hade 4 år sedan men mitt mål är 75 kg men en glädje nivå på under 80 kg men sen i julas har det gått dåligt och gått upp 3 kg så nu är jag på de där jobbiga 85 kg igen

    Men toppen grattis till er alla att nu mår bra igen
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #4
    Vad roligt! Härligt att nå sin vanliga vikt igen. Fast inte kul att vara magsjuk förstås.
    Jag lyckas tyvärr inte alls, utan har snarare gått upp mer, suck! Trodde det skulle bli lättare när jag började jobba, men har tyvärr ett arbete när jag blir bjuden på alldeles för mycket fika, och har väldigt dålig karaktär än så länge.
  8. 4
    Vad roligt! Härligt att nå sin vanliga vikt igen. Fast inte kul att vara magsjuk förstås.
    Jag lyckas tyvärr inte alls, utan har snarare gått upp mer, suck! Trodde det skulle bli lättare när jag började jobba, men har tyvärr ett arbete när jag blir bjuden på alldeles för mycket fika, och har väldigt dålig karaktär än så länge.
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Instämmer helt i allt det du säger! Exakt så är det här också. Jag är ju den som går ner i vikt då jag är gravid, men nu är det slut på bebisar här så det gäller att hitta ett annat viktminskningssätt nu ;D
  10. 5
    Instämmer helt i allt det du säger! Exakt så är det här också. Jag är ju den som går ner i vikt då jag är gravid, men nu är det slut på bebisar här så det gäller att hitta ett annat viktminskningssätt nu ;D

Liknande trådar

  1. *OT* En egen dag
    By Tazy in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 16:01
  2. Egen tid
    By Lollo_77 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 15:36
  3. Egen tid
    By Bonusmamma också in forum Styvfamiljer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 10:17
  4. Vad gör man med 6 h egen tid?
    By johi in forum _0507 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 18:43
  5. Egen tid
    By geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 09:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar