Matburkar i Thailand?!
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Matburkar i Thailand?!

    Hallo på Er!

    En fråga, någon som har varit i Thailand med bebis? Vi skall nämligen dit i 22 dagar och då undrar jag om man skall ha med sig matburkar eller?? Något annat man bör tänka på? Nu är det ju ett tag tills vi skall iväg men jag har redan börjat nojja och handla, bra med tex resestol osv osv!

    Ha det gott så länge/Willel
  2. 1
    Matburkar i Thailand?! Hallo på Er!

    En fråga, någon som har varit i Thailand med bebis? Vi skall nämligen dit i 22 dagar och då undrar jag om man skall ha med sig matburkar eller?? Något annat man bör tänka på? Nu är det ju ett tag tills vi skall iväg men jag har redan börjat nojja och handla, bra med tex resestol osv osv!

    Ha det gott så länge/Willel
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Bambi som bloggar här har varit där! Läs igenom hennes blogg (från januari+februari ungefär), jag vet att det fanns på de flesta ställen men inte alla.

    http://www.alltforforaldrar.se/bambi/
  4. 2
    Bambi som bloggar här har varit där! Läs igenom hennes blogg (från januari+februari ungefär), jag vet att det fanns på de flesta ställen men inte alla.

    http://www.alltforforaldrar.se/bambi/
  5. Medlem sedan
    Dec 2009
    #3
    Det finns matburkar där, inte så vanligt och inte så stort sortiment. Finns ersättning av olika märken - vanligast är Nan. Bäst är om du tar med dig egna burkar
  6. 3
    Det finns matburkar där, inte så vanligt och inte så stort sortiment. Finns ersättning av olika märken - vanligast är Nan. Bäst är om du tar med dig egna burkar

Liknande trådar

  1. Flyttar upp tråd om thailand, thailand,.
    By anjaaa in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 18:46
  2. Thailand
    By ma_gi in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 12:29
  3. Thailand - hur tar man sig
    By ullafia in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-28, 01:25
  4. Thailand here we come!
    By Jenny in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 08:23
  5. UJ i thailand?
    By Martha m H-05 & M-07 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 21:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar