Uppdatering
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Uppdatering

    Hej Händer inte så mycket i den här ankomstgruppen nuförtiden men jag tänkte skriva en uppdatering i alla fall.
    Emilia fyllde 3 i Fredags och är en underbar liten tjej som älskar prinsess saker. Hon är nästan besatt att rosa klänningar och glitter
    17:e november förra året fick Emilia en lillasyster som heter Alice. Hon vägde 4340g!! Lite väl stor tyckte jag men förlossningen gick på 3 timmar så det gick väl an.

    Hon är otroligt lik Emilia till utseendet men inte alls till sättet. Är mycket mer rörlig och pratig än Emilia var när hon var bebis. Är så roligt att man verkligen ser skillnader.
    Alice har fortfarande blå ögon men dom borde bli bruna eftersom både jag och sambon har bruna ögon. I och för sig har jag anlag för blå då min pappa har det men sambon är från Colombia så det vore lite konstigt om han hade det. Det visar sig.

    Ha det bra allihop! Kram
  2. 1
    Uppdatering Hej Händer inte så mycket i den här ankomstgruppen nuförtiden men jag tänkte skriva en uppdatering i alla fall.
    Emilia fyllde 3 i Fredags och är en underbar liten tjej som älskar prinsess saker. Hon är nästan besatt att rosa klänningar och glitter
    17:e november förra året fick Emilia en lillasyster som heter Alice. Hon vägde 4340g!! Lite väl stor tyckte jag men förlossningen gick på 3 timmar så det gick väl an.

    Hon är otroligt lik Emilia till utseendet men inte alls till sättet. Är mycket mer rörlig och pratig än Emilia var när hon var bebis. Är så roligt att man verkligen ser skillnader.
    Alice har fortfarande blå ögon men dom borde bli bruna eftersom både jag och sambon har bruna ögon. I och för sig har jag anlag för blå då min pappa har det men sambon är från Colombia så det vore lite konstigt om han hade det. Det visar sig.

    Ha det bra allihop! Kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Hej! Och grattis till lillasyster där

    Vilgot fyller snart 3 år också, de har blivit så stora! Han älskar fordon av alla de slag och så böcker.

    Annars så går vi och väntar på lillasyster/lillebror som är beräknad till den 19:e mars... Vi får väl se, det blir kanske på Vilgots födelsedag den 15:e

    Kram kram
  4. 2
    Hej! Och grattis till lillasyster där

    Vilgot fyller snart 3 år också, de har blivit så stora! Han älskar fordon av alla de slag och så böcker.

    Annars så går vi och väntar på lillasyster/lillebror som är beräknad till den 19:e mars... Vi får väl se, det blir kanske på Vilgots födelsedag den 15:e

    Kram kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    Hej! Vad kul med en lillasyster, vi har ju nästan lika gamla flickor båda två.

    Här är det också rosa som gäller och klänningar och kjolar, gärna både klänning och kjol.

    Mina flickor är ganska lika faktiskt, både till utseende och sätt. Fast visst finns det skillnader också, Viola pratar mer och rör sig på ett annat sätt. Men visst märker man vissa skillnader som borde bero på syskonplaceringen, Viola är ju väldigt van vid lite hårdhänta tag från storasyster så hon bryr sig inte om någon annan bebis tar på henne liksom.

    Ja det är spännande att se hur de kommer att se ut och vad de ska bli för personer.
  6. 3
    Hej! Vad kul med en lillasyster, vi har ju nästan lika gamla flickor båda två.

    Här är det också rosa som gäller och klänningar och kjolar, gärna både klänning och kjol.

    Mina flickor är ganska lika faktiskt, både till utseende och sätt. Fast visst finns det skillnader också, Viola pratar mer och rör sig på ett annat sätt. Men visst märker man vissa skillnader som borde bero på syskonplaceringen, Viola är ju väldigt van vid lite hårdhänta tag från storasyster så hon bryr sig inte om någon annan bebis tar på henne liksom.

    Ja det är spännande att se hur de kommer att se ut och vad de ska bli för personer.

Liknande trådar

  1. Uppdatering
    By Josefine med trean in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-24, 17:28
  2. Uppdatering
    By Gossan v37 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 14:46
  3. Uppdatering
    By sussie72 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 13:36
  4. uppdatering av BF
    By jomaan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 00:20
  5. Uppdatering!!
    By Chrizty in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 11:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar