Aurora-samtal?
Planera för barn
  1. Lin-Anna
    #1

    Aurora-samtal?

    Testar att fråga här

    Jag och maken har börjat så smått att planera för ett syskon till vår ettåring. Det känns både bra och dåligt, jag längtar efter att våga skaffa fler barn men hade en rätt så traumatisk upplevelse av förlossningen med dottern. Jag vill gärna träffa en aurora-bm och få hjälp att bearbeta minnena och planera inför nästa graviditet/förlossning innan vi startar bebisverkstaden.

    Så nu undrar jag om det är någon här som vet var man ska vända sig för att komma i kontakt med en aurora-bm (eller motsvarande) i Gävletrakten?

    Tack på förhand!
  2. 1
    Aurora-samtal? Testar att fråga här

    Jag och maken har börjat så smått att planera för ett syskon till vår ettåring. Det känns både bra och dåligt, jag längtar efter att våga skaffa fler barn men hade en rätt så traumatisk upplevelse av förlossningen med dottern. Jag vill gärna träffa en aurora-bm och få hjälp att bearbeta minnena och planera inför nästa graviditet/förlossning innan vi startar bebisverkstaden.

    Så nu undrar jag om det är någon här som vet var man ska vända sig för att komma i kontakt med en aurora-bm (eller motsvarande) i Gävletrakten?

    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Kolla med din bm. De kan hjälpa dig med kontakt till kurator, psykolog eller auroramottagning. Självklart kan du få hjälp redan på planeringsstadiet!

    Jag har själv goda erfarenheter av såväl mvc:s samtalsstöd och aurorabm på vår kk (dessvärre inte i Gävletrakten).

    Hittade denna artikel:
    http://www.viforaldrar.se/artiklar/2...ta-lusten-att/
  4. 2
    Kolla med din bm. De kan hjälpa dig med kontakt till kurator, psykolog eller auroramottagning. Självklart kan du få hjälp redan på planeringsstadiet!

    Jag har själv goda erfarenheter av såväl mvc:s samtalsstöd och aurorabm på vår kk (dessvärre inte i Gävletrakten).

    Hittade denna artikel:
    http://www.viforaldrar.se/artiklar/2...ta-lusten-att/

Liknande trådar

  1. aurora samtal.
    By björnis in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-05, 20:07
  2. Aurora-samtal
    By Åsa m C+L in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 17:43
  3. Aurora-samtal!
    By Familjnu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 21:47
  4. Aurora samtal
    By -ana- in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 21:49
  5. Aurora samtal..
    By Marie m Emil bf 18/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar