Madde 1 vecka
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Madde 1 vecka

    Allt är så himla bra nu. Madeleine är frisk och hade tom gått upp sin födelsevikt + 15 gram när hon bara var 4 dagar. Japp, att amningen funkar perfekt är inget att säga emot
    Min vikt har på precis motsatt sätt rasat o jag väger nu mindre än innan graviditeten...hoppas att det håller i sig bara.
    Imorgon ska vi till HS igen för Madde ska till sjukgymnasten, hon har en nerv i kläm i höger axel som ska kollas lite. Jag känner ingen som helst oro för jag ser att hon rör den iaf...
    Kram på er...
  2. 1
    Madde 1 vecka Allt är så himla bra nu. Madeleine är frisk och hade tom gått upp sin födelsevikt + 15 gram när hon bara var 4 dagar. Japp, att amningen funkar perfekt är inget att säga emot
    Min vikt har på precis motsatt sätt rasat o jag väger nu mindre än innan graviditeten...hoppas att det håller i sig bara.
    Imorgon ska vi till HS igen för Madde ska till sjukgymnasten, hon har en nerv i kläm i höger axel som ska kollas lite. Jag känner ingen som helst oro för jag ser att hon rör den iaf...
    Kram på er...
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Mysigt! Njut av din tid med bebis igen!!!
  4. 2
    Mysigt! Njut av din tid med bebis igen!!!

Liknande trådar

  1. Madde 1 vecka
    By Piamed4 in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-09, 20:58
  2. Madde!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 22:54
  3. Madde
    By IngelaJ in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 16:24
  4. Madde HES!!!!!
    By TessS in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 06:33
  5. Madde!
    By SagoLika in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 21:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar