idag väntar vi.. o väntar o väntar...
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    idag väntar vi.. o väntar o väntar...

    Hej allesammans hoppas ni har det bra.. Här är det tungt i kroppen o räknar bara dagarna nu... Var till Dr på MVC igår, flödet är på topp men ena tvillingen växer lite dåligt så nu börjas de prata om igångsättning... ska på TUL i dag så förhoppningsvis får vi lite klarare besked i samband med de... om inte mina sammandragningar tilltar o startar upp av sig själv för i natt drog de igång rejält men lugnade sig efter ett tag o nu går jag här med molande värk o bara väntar...
  2. 1
    idag väntar vi.. o väntar o väntar... Hej allesammans hoppas ni har det bra.. Här är det tungt i kroppen o räknar bara dagarna nu... Var till Dr på MVC igår, flödet är på topp men ena tvillingen växer lite dåligt så nu börjas de prata om igångsättning... ska på TUL i dag så förhoppningsvis får vi lite klarare besked i samband med de... om inte mina sammandragningar tilltar o startar upp av sig själv för i natt drog de igång rejält men lugnade sig efter ett tag o nu går jag här med molande värk o bara väntar...
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Hur går det för dig? Har du fullt upp med småbebisar nu eller väntar du fortfarande? Kram
  4. 2
    Hur går det för dig? Har du fullt upp med småbebisar nu eller väntar du fortfarande? Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    Det går bara bra de små kom i söndags kväll kraam
  6. 3
    Det går bara bra de små kom i söndags kväll kraam

Liknande trådar

  1. idag väntar vi.. o väntar o väntar...
    By rocker79 in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 12:56
  2. Sitter och väntar och väntar
    By Ninis27 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 13:39
  3. Bara väntar och väntar...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 23:21
  4. Väntar å väntar... *lite långt*
    By lina_s in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 08:13
  5. Väntar och väntar (långt)
    By Karin m Tuva + bf 18/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 10:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar