Hej alla!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Hej alla!

    Vi är ganska många( ca 25 st) från den här gruppen som samlats i en "sluten grupp" på Facebook. Jag tänkte höra om det finns fler som är intresserade av att vara med? Man måste bli "inbjuden" till gruppen av någon som redan är med och det som skrivs och diskuteras där är är bara synligt för gruppmedlemmar (alltså dolt för övriga FB vänner) . Jag vet att det finns några här som varit väldigt aktiva ända sedan den här gruppen startade och kanske vill fortsätta ha kontakt? Skicka ett meddelande till mig här om ni vill så bjuder jag över till FB gruppen Det är trevligt att den härsidan finns kvar,men aktiviteten på FB är högre om man vill diskutera något lite mer "direkt"
  2. 1
    Hej alla! Vi är ganska många( ca 25 st) från den här gruppen som samlats i en "sluten grupp" på Facebook. Jag tänkte höra om det finns fler som är intresserade av att vara med? Man måste bli "inbjuden" till gruppen av någon som redan är med och det som skrivs och diskuteras där är är bara synligt för gruppmedlemmar (alltså dolt för övriga FB vänner) . Jag vet att det finns några här som varit väldigt aktiva ända sedan den här gruppen startade och kanske vill fortsätta ha kontakt? Skicka ett meddelande till mig här om ni vill så bjuder jag över till FB gruppen Det är trevligt att den härsidan finns kvar,men aktiviteten på FB är högre om man vill diskutera något lite mer "direkt"
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    jag e gärna med även på FB
  4. 2
    jag e gärna med även på FB
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Hej!
    Ja kul! Jag skickar min profilsida.Skicka mig en vänförfrågan (vad heter du "på riktigt"? ) så lägger jag till dig i vår enskilda grupp
    /Alli / Camilla
    http://www.facebook.com/update_secur...p?id=567957838
  6. 3
    Hej!
    Ja kul! Jag skickar min profilsida.Skicka mig en vänförfrågan (vad heter du "på riktigt"? ) så lägger jag till dig i vår enskilda grupp
    /Alli / Camilla
    http://www.facebook.com/update_secur...p?id=567957838
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Hej! Skickade dej en vänförfrågan! Får jag vara med i "vår" grupp? Zelene / Jenny
  8. 4
    Hej! Skickade dej en vänförfrågan! Får jag vara med i "vår" grupp? Zelene / Jenny
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Hej! Vad roligt Zelene. Jag addar dig
  10. 5
    Hej! Vad roligt Zelene. Jag addar dig
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6
    Någon mer som vill vara med på FB? Pingeling vart tog du vägen? Vi väntar på dig
  12. 6
    Någon mer som vill vara med på FB? Pingeling vart tog du vägen? Vi väntar på dig
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    JAG vill gärna vara med i FB-gruppen!
  14. 7
    JAG vill gärna vara med i FB-gruppen!
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8
    Ja, men välkommen!
  16. 8
    Ja, men välkommen!
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9
    Hej hej, jag har skickat PM till dig, du borde se det, men annars kanske du läser här inne.
  18. 9
    Hej hej, jag har skickat PM till dig, du borde se det, men annars kanske du läser här inne.

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar