Stort barn---> litet barn
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Stort barn---> litet barn

    Har en dotter som snart är 13 år.. Stor tjej med andra ord
    Nu ringde hon o e magsjuk o genast blir hon en liten tjej.. Hon e hos sin pappa, men han har "ikke tid"att åka hem o hjälpa henne lite.. (jobbar på samma ort de bor, tar 5 min att köra hem) Visst han "får" ju ikke vabba med betalning.. men kan man ikke ta sig lite tid o åka hem o kolla läget??
    *tycker jag*
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Stort barn---> litet barn Har en dotter som snart är 13 år.. Stor tjej med andra ord
    Nu ringde hon o e magsjuk o genast blir hon en liten tjej.. Hon e hos sin pappa, men han har "ikke tid"att åka hem o hjälpa henne lite.. (jobbar på samma ort de bor, tar 5 min att köra hem) Visst han "får" ju ikke vabba med betalning.. men kan man ikke ta sig lite tid o åka hem o kolla läget??
    *tycker jag*
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Svänga förbi med lite nyponsoppa, coca-cola och ett par tröstande ord har man väl tid med?
  4. 2
    Svänga förbi med lite nyponsoppa, coca-cola och ett par tröstande ord har man väl tid med?
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Ja jag tycker det med..
  6. 3
    Ja jag tycker det med..
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Just när det gäller magsjuka så hade jag nog haft lite koll trots att barnet är över 13 för man kan bli ruskigt ynklig av den sjukdomen, jag har själv en make som inte tar sig ur sängen utan att svimma vid magsjuka så jag har lite respekt för den sjukdomen.
  8. 4
    Just när det gäller magsjuka så hade jag nog haft lite koll trots att barnet är över 13 för man kan bli ruskigt ynklig av den sjukdomen, jag har själv en make som inte tar sig ur sängen utan att svimma vid magsjuka så jag har lite respekt för den sjukdomen.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Jo men precis.. det känns lite så..
  10. 5
    Jo men precis.. det känns lite så..

Liknande trådar

  1. litet eller stort barn :)
    By Anonym in forum Stora barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 10:45
  2. stort barn?
    By Anonym in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 10:44
  3. Stort barn?
    By Mella in forum Förlossning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 13:53
  4. ny här med stort barn
    By Fia o Ande m.klara in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 09:17
  5. Stort steg från 3 barn till 4 barn??
    By TJ in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar