"Nuggets" i fritös
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    "Nuggets" i fritös

    Tänkte göra egna nuggets pâ kycklingfilé och nyttja fritösen. Nâgon som har tips pâ god panering? Eller som vet hur länge man ska fritera dem?
  2. 1
    "Nuggets" i fritös Tänkte göra egna nuggets pâ kycklingfilé och nyttja fritösen. Nâgon som har tips pâ god panering? Eller som vet hur länge man ska fritera dem?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    när man friterar t ex pommes frites så är ett tecken på att det är klart när dom flyter upp. gissar på att samma sak gäller på annan mat med.
    är inte så bra på panering men kolla efter recept med ostpanering. det brukar vara gott.
  4. 2
    när man friterar t ex pommes frites så är ett tecken på att det är klart när dom flyter upp. gissar på att samma sak gäller på annan mat med.
    är inte så bra på panering men kolla efter recept med ostpanering. det brukar vara gott.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Jag höftade lite och gjorde en dubbelpanering, i andra lagret blandade jag ströbröd med parmesanost. Det blev himla gott. Det var inte svârt att hâlla kolla pâ tiden heller, när de sâg klara (gyllenbruna) ut var de det ocksâ.
  6. 3
    Jag höftade lite och gjorde en dubbelpanering, i andra lagret blandade jag ströbröd med parmesanost. Det blev himla gott. Det var inte svârt att hâlla kolla pâ tiden heller, när de sâg klara (gyllenbruna) ut var de det ocksâ.

Liknande trådar

  1. "Kapsyla" eller "korka".
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-30, 22:01
  2. Skillnaden mellan "Farväl" och "Hejdå"
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-01, 10:08
  3. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar