RUL, flyttad
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2010
    #1

    RUL, flyttad

    Idag har vi varit på första ultraljudet vilken känsla!! Allting såg jättebra ut och bebben var väldigt livlig. Men jag blev flyttad 20 dagar (vilket var väntat) så nu är jag i vecka 15+0 och har bf den 12e september så jag byter grupp nu.. men kommer hålla till här inne också
  2. 1
    RUL, flyttad Idag har vi varit på första ultraljudet vilken känsla!! Allting såg jättebra ut och bebben var väldigt livlig. Men jag blev flyttad 20 dagar (vilket var väntat) så nu är jag i vecka 15+0 och har bf den 12e september så jag byter grupp nu.. men kommer hålla till här inne också
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Oj, 20 dagar, det var mycket! Skönt att allt såg bra ut iallafall och du är välkommen att hänga här även fortsättningsvis
  4. 2
    Oj, 20 dagar, det var mycket! Skönt att allt såg bra ut iallafall och du är välkommen att hänga här även fortsättningsvis
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Ja fast bm sa det till mig på inskrivningen att jag skulle bli flyttad så det var väntat, men det känns lite trist ändå jag har en menscykel på ca 45 dagar så det är anledningen till att jag blev flyttad.. de vanliga beräkningarna är ju på 28 dagars.
  6. 3
    Ja fast bm sa det till mig på inskrivningen att jag skulle bli flyttad så det var väntat, men det känns lite trist ändå jag har en menscykel på ca 45 dagar så det är anledningen till att jag blev flyttad.. de vanliga beräkningarna är ju på 28 dagars.
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Jag kommer antagligen oxå få flytta till september. JAG blev flyttad 2 v på KUB ul och ska på rul 1/4 och då ska det bli spännande att se vilket datum det blir. Nu är det sagt 25/8.
    Vi ses nog i septembergruppen sen då
  8. 4
    Jag kommer antagligen oxå få flytta till september. JAG blev flyttad 2 v på KUB ul och ska på rul 1/4 och då ska det bli spännande att se vilket datum det blir. Nu är det sagt 25/8.
    Vi ses nog i septembergruppen sen då

Liknande trådar

  1. BF flyttad
    By SuperIza in forum _1007 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 22:19
  2. Flyttad
    By totten2 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 18:42
  3. nu är jag flyttad
    By gröna hönan in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 22:09
  4. Ul och flyttad en dag!
    By Frida m.G&T in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 22:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar