Är Kian sist ut?
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Är Kian sist ut?

    Med att gå alltså? Han har börjat tagit lite steg men balansen är fortfarande inte den bästa Vore SÅ klockrent om han kunde gå en massa på fredag när vi ska till den där jobbiga sjukgymnasten...
  2. 1
    Är Kian sist ut? Med att gå alltså? Han har börjat tagit lite steg men balansen är fortfarande inte den bästa Vore SÅ klockrent om han kunde gå en massa på fredag när vi ska till den där jobbiga sjukgymnasten...
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Nej....Tuva är nog sist ut. Idag var vi på öppet kyrkis och det känns märkligt när tiomånaders bebisar springer runt och Tuva som snart är 17 månader inte alls vill gå. Så länge inget är fel gör det ingenting.

    Skall ni till sjukgymnasten med Kian eller för egen del? Varför är hon jobbig?
  4. 2
    Nej....Tuva är nog sist ut. Idag var vi på öppet kyrkis och det känns märkligt när tiomånaders bebisar springer runt och Tuva som snart är 17 månader inte alls vill gå. Så länge inget är fel gör det ingenting.

    Skall ni till sjukgymnasten med Kian eller för egen del? Varför är hon jobbig?
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Det kommer. Isabel har också precis börjat gå och nu är hon faktiskt mer på fötter än på knän även om balansen absolut inte är vad den borde. Det gick jättefort när hon väl började ställa sig upp själv, ett par dagar med mycket uppmuntran i form av "kan du visa att du kan stå" och liknande käcka kommentarer så går hon nu. Men det klart, ska det gå riktigit fort är det fortfarande krypa som gäller!
  6. 3
    Det kommer. Isabel har också precis börjat gå och nu är hon faktiskt mer på fötter än på knän även om balansen absolut inte är vad den borde. Det gick jättefort när hon väl började ställa sig upp själv, ett par dagar med mycket uppmuntran i form av "kan du visa att du kan stå" och liknande käcka kommentarer så går hon nu. Men det klart, ska det gå riktigit fort är det fortfarande krypa som gäller!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Går Tuva utmed möbler eller när ni håller henne i händerna?

    Nej, det är ju ganska bekvämt Man behöver inte ta undan lika mycket. Det som blir är att man får gå på läkarkontroll om de inte går vid 18 månader.

    Det var för Kians del. Men hon var lite mer ödmjuk den här gången Jag var tvungen att fråga vad hon menade med att "han låg väldigt lågt på utvecklingskurvan". Fick inget bra svar... Jag gillade henne inte helt enkelt, hennes attityd. Men det var lite bättre den här gången
  8. 4
    Går Tuva utmed möbler eller när ni håller henne i händerna?

    Nej, det är ju ganska bekvämt Man behöver inte ta undan lika mycket. Det som blir är att man får gå på läkarkontroll om de inte går vid 18 månader.

    Det var för Kians del. Men hon var lite mer ödmjuk den här gången Jag var tvungen att fråga vad hon menade med att "han låg väldigt lågt på utvecklingskurvan". Fick inget bra svar... Jag gillade henne inte helt enkelt, hennes attityd. Men det var lite bättre den här gången
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
    Ja, hon ställer sig mot möblerna och går lite men hon är väldigt försiktig.
    Varför var ni hos sjukgymnasten så tidigat? Det brukar annars inte kolla upp det förrän de är 18 mån. Misstänkte de något annat? Skickade de en remiss från BVC till sjukgymnasten?
  10. 5
    Ja, hon ställer sig mot möblerna och går lite men hon är väldigt försiktig.
    Varför var ni hos sjukgymnasten så tidigat? Det brukar annars inte kolla upp det förrän de är 18 mån. Misstänkte de något annat? Skickade de en remiss från BVC till sjukgymnasten?
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6
    Det här med sjukgymnasten hörde ihop med hans ögonfel som jag berättat om tidigare.
  12. 6
    Det här med sjukgymnasten hörde ihop med hans ögonfel som jag berättat om tidigare.
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    Nej han är inte sist ut. Lilla Elva är fröken rumphoppare och nu får 2 veckor sen har hon börjat ställa sig upp mot saker.
    Vi går oxå hos en sjukgymnast och väntar på remisser till läkare ang hennes höft & leder. Hon tränar i ståskal varje dag. Och vi ska tillbaka till sjukgymnasten i slutet av månaden.

    Btw ja jag har hittat tillbaka Har inte varit så aktiv på ett tag pga familjeskäl.
  14. 7
    Nej han är inte sist ut. Lilla Elva är fröken rumphoppare och nu får 2 veckor sen har hon börjat ställa sig upp mot saker.
    Vi går oxå hos en sjukgymnast och väntar på remisser till läkare ang hennes höft & leder. Hon tränar i ståskal varje dag. Och vi ska tillbaka till sjukgymnasten i slutet av månaden.

    Btw ja jag har hittat tillbaka Har inte varit så aktiv på ett tag pga familjeskäl.

Liknande trådar

  1. Kian 1 år !!!
    By nadinne in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-04, 19:03
  2. Nu är Kian här=)
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 07:58
  3. Kian och vad mer?
    By PinkDaisy in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 17:00
  4. Kian är här!!!
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 10:50
  5. Kian?
    By Mimis in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 13:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar