Städa städa varje söndag och så varje
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Städa städa varje söndag och så varje

    jul det tycker jag är kul... Nu skiner det här hemma, alla skåp och dörrar torkade, lister, ja allt är städat... Finemang vad skönt, nu ska jag duscha och sedan ut på en cykeltur hos två vänner, först hem till den ena sedan den andra... men här blåser det nordanvind... Hur har ni det?
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Städa städa varje söndag och så varje jul det tycker jag är kul... Nu skiner det här hemma, alla skåp och dörrar torkade, lister, ja allt är städat... Finemang vad skönt, nu ska jag duscha och sedan ut på en cykeltur hos två vänner, först hem till den ena sedan den andra... men här blåser det nordanvind... Hur har ni det?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Låter underbart med renstädat hem!
    Jag sitter i soffan med dottern som är sjuk och kommer nog inte att få så mycket gjort idag. Väntar hem mannen som lovat köpa grillad kyckling med potatissallad, blev så sugen
  4. 2
    Låter underbart med renstädat hem!
    Jag sitter i soffan med dottern som är sjuk och kommer nog inte att få så mycket gjort idag. Väntar hem mannen som lovat köpa grillad kyckling med potatissallad, blev så sugen
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Trist med sjuk dotter hoppas att hon friskar på sig snart:-) Ja rent hus är trevligt...:-) jag tycker om att städa.. ja jag är lite konstig
  6. 3
    Trist med sjuk dotter hoppas att hon friskar på sig snart:-) Ja rent hus är trevligt...:-) jag tycker om att städa.. ja jag är lite konstig
  7. mandelblomma
    #4
    sovit middag efter morgonens bryska uppvaknande och ska snart åka till jobbet för ett litet extra kvällspass.
    Ingen lust men kan behöva tillskottet efter allt jäkla vabbande
  8. 4
    sovit middag efter morgonens bryska uppvaknande och ska snart åka till jobbet för ett litet extra kvällspass.
    Ingen lust men kan behöva tillskottet efter allt jäkla vabbande
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Måste du verkligen det... jag menar ekonomiskt, njut hemma istället...
  10. 5
    Måste du verkligen det... jag menar ekonomiskt, njut hemma istället...
  11. mandelblomma
    #6
    tja jag förlorar 2500kr per vecka när jag vabbar, så det är klart trevlig att få igen dem såklart. MEN det är inte därför jag jobbar extra i dag, utan för att jag helt enkelt inte lyckas få in någon det här passet så jag tar det hellre själv än att beordra någon ur personalen
  12. 6
    tja jag förlorar 2500kr per vecka när jag vabbar, så det är klart trevlig att få igen dem såklart. MEN det är inte därför jag jobbar extra i dag, utan för att jag helt enkelt inte lyckas få in någon det här passet så jag tar det hellre själv än att beordra någon ur personalen

Liknande trådar

  1. Städa städa varje fredag...
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 21:17
  2. Städa städa varje fredag och så varje
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 20:41
  3. Städa städa varje fredag....
    By kickik in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 01:05
  4. Städa städa varje fredag... lr tisdag.
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 09:56
  5. städa städa varje fredag....
    By mamzen64 in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar